אסתמה בעור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אסתמה בעור
    חוה
    12/10/2009

    שלום רב,
    בני בן שישה שבועות אובחן באסתמה בעור.
    התחלנו טיפול הכולל המנעות ממאכלים מסוימים, מריחת משחות וכו'.
    הרופא ציין גם כי חשוב שהילד לא ילבש שכבות מרובות ורק בגדים שעשויים מ 100% כותנה.
    שאלתי היא : איך אוכל לדעת מתי הוא לבוש מדי? יש לציין כי אנו גרים בירושלים והלילות ממש קרירים.
    מצד אחד אני לא רוצה לגרום לו תוספת סבל. מצד שני אני לא רוצה שיהיה לו קר...
    תודה מראש,
    חוה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אסתמה בעור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אסתמה בעור

    ד``ר בן רנר
    13/10/2009

    אין מניעה להלביש את הילד בהתאם למזג האוויר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחווה לגבי אסתמה של העור

    אירנה רוזן
    15/10/2009

    חווה שלום,

    אני עוסקת בהומאופתיה קלאסית ויצא לי לטפל בהמון מקרים
    של ילדים עם אטופיק דרמטיטיס ובעיות עור אחרות בילדים.
    ממליצה לך בחום לא למרוח משחות כי זה עלול לגרום להחדרת
    המחלה פנימה ולפריצה אסתמה של ממש הרי כל האיברים והמערכות
    בגוף קשורות זה בזה ודיכוי ביטויים פתולוגיים ברמת העור (הכי חיצוני)
    גורם לפגיעה במערכות הגוף יותר חיוניות ופנימיות.
    תפני לתחום הומאופתיה קלאסית כי שם נמצא הפתרון.

    אירינה רוזן פוליאקוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אירה הומאופטיה

    ד``ר בן רנר
    15/10/2009

    הפורום שלי עוסק ברפואה קונבנציונלית ולא ברפואה תחליפית.להומאופטיה פורומים אחרים ומי שמעוניין פונה לשם.באופן כללי הבסיס לרפואה שנקראת הומאופטית לא אושר כאמין מעולם.ואין שום סיכוי שיאושר אי פעם בגלל חוסר אחידות ונורמות ראויות בדרכי הטיפול .לכן עם כל הצער ועל אף "הצלחות"אישיות של מטפל זה או אחר אי אפשר לקבל טיפולים אלה כאמינים.שורשי הטיפולים ההומאופטים החלו בתחילת המאה ה19 כשהטיפול הרפואי היה מאכזב.היום במאה ה21 אין צורך בטיפולים "כאילו"כ פי שקבע ממציא השיטה בגרמניה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הומאופטיה

    ד``ר בן רנר
    17/10/2009

    הויכוח עקר ומי שרוצה להאמין יאמין.לגבי ההודים (את כותבת : "בהודו השיטה ההומאופתית פופולרית ומקובלת ") אציע להזכר בציטטה של פרופ ' בר זוהר שקשר את יעילות הטיפול באחוזי התמותה. יש אמנם מיליארד הודים עם הומאופטיה. בלי היו כפליים! הדרישה היא פונציה של שיווק ותו לא.ואין הדבר שונה ,מנרות הסגולה" שמשליך "הרנטגן מנתיבות" לאש. מעניין מדוע כל בעלי הניסים והסגולות באים ממקומות נידחים בלשון המעטה? לגבי ארה"ב. שם יש הכל מכל ולא צריך להרחיק להומאופטיה.מספיק לקרא על המתנגדים לחיסוני החובה.שפעת החזירים ועוד כדי להבין שבמדינה חופשית ודמוקרטית לכל אחד זכות להביע את דעתו ואם יש לו גם כשרון שכנוע ורבלי תמיד ימצא אוזנים קשובות. אם אובמה הצליח לשכנע את הפינים שתרומתו למען השלום שווה פרס נובל מבלי לעשות דבר אין לדבר סוף.ולענינו
    היות והפורום לא מאמץ שיטות אחרות פני לפורום הרפואה האחרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו