גירוד מציק מאוד באצבעות ידים וברגלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גירוד מציק מאוד באצבעות ידים וברגלי
    מאיה
    17/10/2009

    כבר קרוב לחצי שנה אני סובלת מגירוד באצבעות ידיים ורגליים, התחיל מ-2 אצבעות ידיים, והיום ביד ימין 3 אצבעות ,יד שמאל שתיים, ברגל ימין אצבע אחת ובשמאל בבוהן,
    הגירוי גורם לפצעים קטנים ובהמשך האזור הופך למעין שחור.
    ניסיתי משחות וכדורים כגון:בטאקורטן,טלפסט,אריוס,אקווה ואלוקום.ללא שיפור.
    עשיתי בדיקת אלרגיה עם מדבקות בגב, נמצאתי אלרגיה לניקל, דבר שידוע לי לפני שנים, והגוף לא היה במגע עם ניקל.
    מאז הבדיקה החלו גם גירודים גם בגב.
    זה מאוד מציק לי ואני מעוררת בלילה מהגירודים,
    בבקשה מה זה יכול להיות?
    האם צריך ביופסיה עורית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרד מציק

    ד``ר בן רנר
    17/10/2009

    שלום.ע"פ התאור הממצא מתאים לאקזמה דיזהידרוטית שהיא הפרעה בבלוטות הזיעה בכפות הידים והרגלים.הממצא החיובי לניקל משני.גשי למרפאת העור או לאלרגיה.הטיפול תרופתי בלבד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו