בעיה עם עבודה במחסן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה עם עבודה במחסן
    עומר מרקוביץ
    20/10/2009

    שלום לכם מומחים יקרים,
    אני חייל שכרגע נכנס לסדיר שלו ואני אלרגי לאבק לעשן וכד' ובנוסף אסמטי.
    שיבצו אותי לעבוד בתוך מחסן, בעת עבודתי התחלתי להרגיש קשיי נשימה קלים, התעטשויות וקינוחי אף לעיתים קרובות וגירוד שלא מפסיק בעיניים במשך כל העבודה.
    אני יודע שאני לא כשיר לתפקיד ויש לי פטור צבאי הטוען שאסור לי להיות בסביבה סגורה עם אבק (ניתן על ידי מומחה מטעם הצבא - מרפאות צריפין).

    כשפניתי למפקד היחידה שלי הוא טען שהמחסן כביכול סטרילים והמחסן פתוח ולכן הפטור לא יעזור לי לצאת מהמחסן.

    האם יש טיפול שאוכל לקחת מלבד כדורים שאני נוטל של אלרגיה באופן יומי? (כדור אחד ביום)
    הבעיחה עם העיניים ממש מפריעה לי אבל קראתי שזה לא בריא לשים טיפות באופן יומי בשביל להעביר אדימות..

    אני מיואש ומתוסכל מהצבא והייתי רוצה לקבל ממכם חוות דעת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה עם עבודה במחסן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עומר

    ד``ר בן רנר
    21/10/2009

    המפקד שלך טועה אבל הוא המפקד והוא בעל הסמכות. גש שנית למרפאה האלרגית ובקש מכתב מנומק אותו יש להגיש למפקד מחדש.אתה חופשי לפנות לרופא היחידה וגם למפקד שמעל המפקד האישי.אך זכןר שהמילה האחרונה שמורה תמיד למפקד ורק לו. המכתבים והפטורים הם המלצה בלבד (שבד"כ מתקבלים)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו