אלרגיה לשומשום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אלרגיה לשומשום
    לולי
    10/11/2009

    שלום , בני בן החצי שנה נחשף לטחינה ( טחינה גולמית משומשום מלא )
    נתתי לו 2 טיפות ( נגיעות עם האצבע שלי בפה שלו )
    דקות ספורות לאחר מכן הוא הקיא והתנפחה לו השפה התחתונה והחלה פריחה בסנטר שלו ובכל גופו כולל הבטן הוא היה אדום וחם ( הגוף )
    פניתי לרופאת אלרגיה והיא עשתה לו טסט והתנפח לו במקום של הטסט כמו עקיצה של יתוש בגודל חרוז קטן
    לטענתה יש לו אלרגיה חריפה והיא אומרת שזה לא אומר כלום , יכול להיות שבגיל שנה זה יחלוף
    היתכן ?? הבנתי שזה אחד מהאלרגיות שלא עוברות . ודבר נוסף האם יש טיפול אשר יכול להעביר את האלרגיה הנ"ל ?? ועד כמה רחוקה יכולה להיות התגובה מעבר לתופעות שציינתי???
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלרגיה לשומשום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לולי

    ד``ר בן רנר
    10/11/2009

    קשה להבין את המשפט "לא אומר כלום" זה אומר הרבה מאד ואני מאד מתפלא מהמשפט .ייתכן ולא הבנת את כוונתה.עליך להצטייד במרק אפיפן על כל צרה שלא תבוא.אם האלרגיה תחלוף יתכן אבל לרב לא בוודאי לא בגיל שנה.תגובה יכולה להיות קלה או חריפה תלוי בעצמת החשיפה.אפיפן יש להחזיק אחגד בבית ואחד עם הילד.יעוץ נוסף ניתן לקבל במרפאתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו