תינוק בן 4.5 חודשים אלרגי לפירות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן 4.5 חודשים אלרגי לפירות
    נטלי
    09/12/2009

    שלום,כאשר בני אוכל ירקות לא קורה לו כלום וגם כאשר הוא אוכל אבוקדו לא קורה לו כלום אך כאשר הוא אוכל בננה או תפוח או אגס מייד נוצר לו בעין ימין למטה נפיחות ואדום,שמתי לב שזה קורה בשלושת הפירות הנ"ל אך כאשר הוא אוכל מהתפוח והאגס זה נראה חמור יותר כלומר יותר נפוח ואדום,ואחרי שאני מסיימת להאכיל אותו 5 דקות אחר כך הכל נעלם כאילו כלום לא היה,מה זה יכול להיות? האם הוא אלרגי לסוכר? או מתוק? האם אני צריכה לפנות למומחה? האם להמשיך להאכיל אותו פירות למרות התגובה האלרגית? או להפסיק לפחות עד גיל חצי שנה ולנסות שוב?אני מציינת שהוא נבדק כבר ע"י רופאת הילדים שלו אך אין לה תשובה על כך,ואני מציינת שהפירות לא נוגעות לו באיזור העין בזמן ההאכלה, ואני מציינת שהתחלתי בגיל 4 חודשים את הפירות הנ"ל ורק לאחר מכן התחלתי עם הירקות והאבוקדו,אולי יש קשר?
    סליחה על כל השאלות הרבות ועל האורך אך אני פשוט מודאגת ולא יודעת ממה זה נובע?
    תודה רבה מראש נטלי.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בננה או תפוח או אגס

    ד``ר ולרי טפליצקי
    10/12/2009

    נדיר מאוד למצא אלרגיה אמיתית לפרות אצל תינוק בגיל 4 חודשים.
    אבל ניתן בהחלט להימנע בינתיים ממתן פרות האלה.
    בהמשך תראי עם התופעות חוזרות בכל זאת.
    בכל שאלה של אלרגיה למזון כדאי לפנות לאלרגולוג לביצוע טסטים ויעוץ כולל אישי ישיר.
    אין אלרגיה לסוכר,
    שכיחה בגיל זה אלרגיה לחלב פרה, ביצה, בוטנים (במבה), חיטה, שומשום, סויה.
    האם הוא מקבל משהו מאלא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר ולרי תודה רבה על תשובתך ולגבי

    נטלי
    10/12/2009

    שאלתך לא הוא אינו מקבל שום דבר ממה שציינת.
    אני יפסיק עם הפירות הנ"ל עד גיל חצי שנה ואז ינסה שוב לראות מה קורה, שוב תודה רבה על תשובתך המהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר ולרי תודה רבה על תשובתך ולגבי

    נטלי
    10/12/2009

    שאלתך לא הוא אינו מקבל שום דבר ממה שציינת.
    אני יפסיק עם הפירות הנ"ל עד גיל חצי שנה ואז ינסה שוב לראות מה קורה, שוב תודה רבה על תשובתך המהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר ולרי תודה רבה על תשובתך ולגבי

    נטלי
    10/12/2009

    שאלתך לא הוא אינו מקבל שום דבר ממה שציינת.
    אני יפסיק עם הפירות הנ"ל עד גיל חצי שנה ואז ינסה שוב לראות מה קורה, שוב תודה רבה על תשובתך המהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו