אלרגיה לחלב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אלרגיה לחלב
    יעל
    18/04/2010

    שלום,
    בני בן 5 חודשים, יונק בלבד.
    בגיל שלושה שבועות החלו יציאות דמיות, הרופא הבחין כי הוא אלרגי לחלב ובעקבות האלרגיה אני הפסקתי לחלוטין אכילת מוצרי חלב.
    בעוד חודש אני חוזרת לעבודה ולכן צריכה תוספת של חלב.
    ניסיתי 15 cc של מטרנה צמחית ע"פ הוראתו של רופא הילדים, אך לאחר שעתיים הבחנתי ביציאה דמית. לאחר התייעצות עם הרופא, הוא נתן נוטרמגין.
    בני שתה 15 cc מהנוטרמגין ושוב לאחר כמה שעות היו שתי יציאות דמיות.
    לאחר יידוע הרופא הוא אמר להמשיך בנוטרמגין ואף להגדיל את המנה ל- 30 cc.
    אני חוששת להגדיל את המנה ולהמשיך בנוטרמגין.
    מהי עצתך? והאם יכולה להופיע תגובה של שוק בעקבות המשך נתינת הנוטרמגין?

    אודה לך מאוד על תשובתך!

    יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלרגיה לחלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעל

    ד``ר בן רנר
    19/04/2010

    שלום.
    אני בספק אם זו האבחנה.אציע לבצע תבחיני עור לחלב ובינתיים להניק.במידה ואין רגישות לחלב ניתן בהדרגה לחדש כלכלה.אם שלושת סוגי המזון גורמים לדמם זו לא הבעיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו