אלרגיה בהריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אלרגיה בהריון
    יהודית
    20/05/2010

    שלום,
    אני בשבוע 17+2 ומעל לשבועיים יש לי גרד חמור בגפיים שהתחיל ברגליים והמשיך לידיים.
    רופא העור שאליו הלכתי טוען שזו אלרגיה לעקיצות (לא יודע להגיד איזה סוג של חרק) וכי אין טעם לפנות לאלרגולוג.
    קיבלתי מרשם לתרופה בשם זילרג'י אך לא לקחתי אותה מחשש לפגיעה בעובר.
    אני נואשת, ישנה תחושה שאלפי נמלים מתרוצצים לי מתחת לעור והגירוד דורם לפצעים מכוערים ומדממים.
    מה לעשות? האם יש טעם לפנות לאלרגולוג?האם יש אפשרות לקבוע תור חירום? האם ישנן תרופות הבטוחות ב-100% בתקופת ההריון?
    אנא, עזרו לי.
    יהודית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלרגיה בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יהודית

    ד``ר בן רנר
    21/05/2010

    שלום יהודית.
    אני לא מבין מה הבעיה לפנות לאלרגולוג זה לא דבר מסובך בהנחה שאת גרה בארץ . מנם לא ראיתי את הפריחה אבל הסיכוי שמדובר בעקיצות אפסי! מכיוון אלו אינן שכיח ות דווקא בהיריון. ברב המקרים התופעה של גרד ופריחה הריונית החל מהטרימסטר השני היא תופעה ידועה ונמצאת תחת הכותרת הרחבה שנקראת PUPPP.זה גרד הריוני החולף עם המן מעצבן מאד והטיפול באנטיהיסטמיניקה וסטרואידים לפי צורך.גשי למרפאה אלרגית לטיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו