אלרגיה לחלב למרות תבחין שלילי??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אלרגיה לחלב למרות תבחין שלילי??
    יעל
    19/06/2010

    שלום רב, ותודה מראש!
    אנסה לקצר:
    בני בן 7 חוד' עוד שבוע. יונק בלבד, ולפני חודש התחלנו מוצקים (פירות, טחינה, ירקות, עוף, הודו, גריסים - הולך מצויין).
    קיבל מספר פעמים תמ"ל חלבי, להלן הפירוט:
    בתינוקיה מספר פעמים - הגיב תקין.
    בגיל חודש פעם אחת - תקין. גיל חודשיים פעם אחת - תקין. גיל 4 חודשים פעם אחת - אחרי 3 שעות הקאות למשך כשעתיים.
    גיל 4 חודשים פעם אחת - שוב הקאות, בדיוק באותו תיזמון ואופן.
    ביקור אצל הרופא - קבע: אלרגיה. תנו צמחי.
    לא רציתי צמחי- לכן בגיל חצי שנה טסטים לאלרגיה לחלב וסויה - יצאו תקינים (שליליים).
    אח"כ התחלנו מוצקים והנחנו שכעת הקיבה שלו יותר יכולה לקבל דברים חדשים,ואולי זה פשוט לא בא לו טוב בזמנו, מה גם שאז נתנו לו מיד כמות גדולה, ולא בהדרגה. אז התחלנו שוב מטרנה בהדרגה. יום אחת 20 - פעמיים ביום, למחרת 40 פעמיים, למחרת 80 וכו'.
    אחרי 5 ימים (שלשום) הגענו ל- 120. תקין.
    היום בבוקר אכל 90 מטרנה -ותוך 20 דק' פריחה בפנים שהתפשטה במהרה לכל הגוף, עד שלא ראו את עורו מרוב אדום. מיון - נתנו פניסטיל טיפות ובטנזול, ותוך עשר דקות החל שיפור מהיר. עכשיו, מספר שעות אחרי - כבר כמעט אין כלום ונתבקשנו להמשיך עם הטיפות למשך 3 ימים נוספים (בטנזול פעמיים, פניסטיל 3 ביום).
    1. איך ייתכן שהוא אלרגי לחלב למרות שכבר שבוע מקבל, ולמרות טסטים שליליים?
    2. אני רוצה לנסות לתת תמ"ל צמחי. באיזו רמת הדרגה לעשות זאת? כמה כל יום? איך אדע שאינו אלרגי? הרי גם אם יעבור שבוע והכל יהיה בסדר, יכולה לבוא פתאום האלרגיה כמו שקרה לי כאן?
    3. אם יהיה אלרגי גם לצמחי השלב הבא יהיה (בהמלצת רופא כמובן) לתת פרומולה מפורקת? (נוטרמיגן וכיו"ב)?
    תודה רבה רבה, וסליחה על הקדיחה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה לחלב

    ד``ר ולרי טפליצקי
    20/06/2010

    שלום יעל,
    לא פשוט לענות במקרה שלך לשאלה קיימת או לא אלרגיה לחלב. מכאן תצאו כל ההחלטות הנוספות.
    אני מציע לבצע תבחיני עור חוזרים לרגישות לחלב וסויה. אפשר גם לבצע בדיקת דם.
    לדעתי קיימת סבירות נמוכה בלבד שמדובר באלרגיה לחלב פרה מאחר והתינוק קיבל מספר פעמים 80 ו120 סיסי מטרנה ללא בעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה! ועוד שאלה

    יעל
    20/06/2010

    האם יש מצב בו התבחינים מראים כי אין אלרגיה, ובפועל יש?
    האם יתכן כי הם לא מהימנים בגיל כה צעיר? (חצי שנה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעל

    ד``ר בן רנר
    20/06/2010

    כן ! לכן מבצעים מבחן תגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי זו אי סבילות ללקטוז?

    דפנה לא רופאה
    26/06/2010

    ולא אלרגיה? האם מתבטא בבעיות מעיים? במקרה כזה אין קשר לאלרגיה מהסוג הנבדק במכונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו