מחלות זיהומיות ומערכת החיסון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחלות זיהומיות ומערכת החיסון
    דפני
    29/09/2010

    שלום,
    לאחרונה אני שומעת בסביבתי שהתחלואה הזיהומית שממנה סובלים תינוקות ופעוטות בגנים "מאמנת" את מערכת החיסון שלהם ו"מבטיחה" את חוסנה והיעדרן העתידי של אלרגיות ומחלות אוטואימוניות שונות. האם נכון? אפשר הסבר?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דפני

    ד``ר בן רנר
    02/10/2010

    שלום דפני.
    זו תאוריית ההיגיינה המנסה להסביר את השכיחות העולה של מחלות האלרגיה בעולם.העניין שהזיהומים בגן אינם משמעותיים לנושא כי כל הילדים מחוסנים בחיסוני חובה אוכלים אוכל נקי חיים בגן נקי ונוטלים ידים.ע"מ לקבל אפקט חיובי (בהנחה שהתאוריה נכונה)חייבים לרשום אותם לגן באתיופיה סודן או הודו .שם יחשפו למחלות רציניות.הבעיה שאלרגיה אמנם לא תהיה להם אבל בוודאי יהיו חשופים למחלות רציניות ומסוכנות כגון שחפת או אבעבועות שחורות.אז תחליטי מה יותר טוב תאוריה או פרקטיקה. יותר רלוונטי לחיות בסביבה עם חיות מחמד ובהמות.(קיבוץ ומושב (לא מופרט) אבל יש סייג הכל תופס (אם בכלל)רק בינקות! היינו לגדל תינוק בסביבת חיות מצויין.מגיל חמש שנים אין יותר משמעות לדבר ומפתחים אלרגיות באופן רגיל כמו כולם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו