דיי נואשת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיי נואשת
    עמית
    21/11/2010

    לפני ארבעה חודשים עברתי לגור בדנמרק, ולאחר תקופה של שלושה שבועות/חודש התחילה לי תופעה מוזרה של עקיצות משונות וגרד נוראי מלווה בכאב, העקיצה יוצרת נפיחות גדולה בעור ואחרי-כן יש סימן של עיגול גדול (לפחות בגודל של כדור טניס) אדום כשבפנים הכל לבן. וכל פעם זה קורה במקום אחר בגוף. לפעמים זה תוקף אותי פעם בשבוע לפעמים כל יום. לפעמים עקיצה באיזור אחד בלבד ולפעמים בכמה איזורים.בהתחלה חשבתי שזה אולי מזיק שנמצא בחדר אבל ישנו אצלי אורחים שלא סבלו מהבעיה וגם עברתי דירה במהלך התקופה והתופעה ממשיכה להציק. ביקרתי אצל רופא שנתן לי לקחת כדורי אניטיאסטמין - ברגע שאני לוקחת את הכדור תחושת הגירוד עוברת והנפיחות יורדת לאט-מה שלרוב מצביע על אלרגיה. הבעיה היחידה היא שאני לא יכולה להמשיך לחיות על כדורים.
    בנוסף יש לי גם כאבי בטן וקצת נפיחות בצד השמאלי של הבטן התחתונה (לא בטוחה זה קשור)
    איך אני יכולה לדעת למה אני אלרגית? איך אפשר לבדוק את זה? האם התופעה שתיארתי היא נורמלית לארלגיה? מה עוד אני יכולה לעשות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיי נואשת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיי נואשת - תגובה

    ד``ר בן רנר
    23/11/2010

    עמית
    יש רופאי אלרגיה מצוינים בדנמרק גשי לאחד מהם.בלית ברירה חייבים לקחת את התרופות מספר שבועות אם לא יותר.זה לא מזיק רק יועיל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו