רגישות לסויה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רגישות לסויה
    ילנה
    28/12/2010

    שלום.
    בני בן שנה וחודש. עד גיל 7 חודשים ינק הנקה מלאה. מגיל 7 חודשים התחיל לקבל סימילק חלבי. כחודשיים וחצי לאחר מכן התחילו אצלו הקאות מיד אחרי כל ארוחה. הרופא שלנו שלחה אותו לבדיקת רגישות לחלב ובבדיקה התגלה שהוא רגיש לחלב.
    החלפנו את הפורמולה החלבית לסימילק איזומיל צימחי ובמשך כמה חודשים היה שקט.
    לפני בערך כ3 שבועות ההקאות חזרו שוב וכרגה יש מחלוקת בין כמה רופאים שראו אותו.
    יש רופאים שחושבים שזה בגלל שהוא מצונן ומנוזל וכתוצאה מכך הליחה גורמת להקאות ויש כאלה שחושדים שהוא פיתח רגישות גם לסויה.
    אני לא יודעת כבר למי להקשיב. שבוע שעבר כמעט הגענו למיון מכוון שהוא הקיאי את כל מה שנכנס לו לפה והיה חשד להתייבשות.
    רציתי לדעת האם יכול ליהות שהנזלת הקאהות וליחה יכולות להיות ההשלחות של אלרגיה ומה אתם ממליצים לעשות.
    האם כדאי לעשות גם בדיקת דם לבדיקת רגישות לסויה?
    בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגישות לסויה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגישות לסויה - תגובה

    ד``ר בן רנר
    28/12/2010

    שלום
    מליחה ונזלת לא מקיאים ! נקודה .ניתן לבצע תבחין לסויה בקלות ולברר אם זו הסיבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגישות לסויה

    ילנה
    28/12/2010

    שלום ד"ר ורנר.
    קודם כל תודה רבה על תגובתך המהירה.
    יש לי מספר שאלות:
    1.האם אלרגיה לסויה יכולה לגרום לנזלת, הקאות, ליחה שיעול?
    2. איך בעצם אפשר לדעת בשלב זה אם כל התופעות האלה הן תוצאה של רגישות לסויה אומשהו אחר.
    אני מאוד מבולבלת ממה ששמעתי מרופאים שבדקו אותו משום שהם אמרו פה אחד שלא נראה להם שיש לו רגישות לסויה והסיבה למצבו זה פשוט כמויות של ליחה ( שהיא התוצאה של נזלת שממנה סובל מספר חודשים), הליחה גורמת לשיעול וכך גורמת להקאה שהיא תמיד קורת אחרי האוכל.
    3. בשבוע אחרון קיבל טיפול בפניסטיל וזה מה שהפסיק את ההקאות לבנתיים אבל יש לי הרגשה שהמצב הזה לא ימשך הרבה זמן. האם נראה לך שיש קשר בין זה שהוא הפסיק להקיא כרגע אחרי טיפול בפניסטיל לסיכוי שאכן מדובר ברגישות לסויה?
    בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו