גירודים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גירודים
    אידה
    27/02/2011

    מזה 4 חודשים אני סובלת מגירודים פנימיים בגרון, באף, באוזניים ובעיניים. כמו-כן יצא לי כתם חום בהיר במצח ויש לי כאבים בחניכיים. כל אזור הפנים פשוט סובל. ביקרתי אצל אף-אוזן גרון, רופא עיניים, פנימי, אפילו פסיכאטר - ולבסוף גם אצל מומחה לאלרגיה. עברתי טסטים ובדיקות דם לאלרגיה - לא נמצאה רגישות לשום דבר. טופלתי ועדין מטופלת באנטי-היסטמינים שונים שעוזרים באופן חלקי מאוד. במשך חודש וחצי קיבלתי סטרואידים במינונים שונים - זה הטיפול היחידי שהפסיק את הגירודים באופן מוחלט, כאשר סיימתי את הטיפול חזרו כל הגירודים. אני מיואשת, לכל התרופות יש תופעות לוואי נוראיות - מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גירודים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירודים - תגובה

    ד``ר בן רנר
    01/03/2011

    שלום
    במידה ותבחיני העור היו שלילים סביר שהתופעות אינן אלרגיות.התלונות שאת מתארת אינן ספציפיות למחלה ספציפית והן מופיעות באלרגים ובשאינם אלרגים..ניתן להעלות את מינון התרופות על מנת להשיג רגיעה .אפשר לשלב משאפים ועוד..אין צורך להתיאש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו