אנא עזרה בבקשה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אנא עזרה בבקשה...
    שרון מאיר
    23/05/2011

    אני בן 45, מאז הילדות אני סובל מאסטמה ומאלרגיה שלפרקים הייתה בדרגת קושי רבה. בילדותי טופלטי ע"י דר' נוימן (רחובות)דר' לוין (חולון) ועוד... אך לצערי ללא תועלת ארוכת טווח. אני סובל מאלרגיה לאבק בעיקר, וסובל באביב (עם הפריחה וכו'). עם זה יכולתי להמשיך ולחיות, לצערי הרב לפני כשנתיים חטפתי התקף שלא הכרתי שהתבטא בקימה בלילה אחד ומייד ולאחר חנק, ללא אפשרות לדבר ו/או לצעוק לעזרה. פשוט חנק. החנק השתחרר כלאחר 7-8 שניות שנראו לי כנצח, אשתי מצאה אותי במצב של עיוות גופני ומייד הגענו לבית החולים. לא הייתה לי הפרעה של אסטמה, הריאות פעלו כהלכה. באותה תקופה נחנקתי בצורה אלימה אף יותר מספר פעמים עד כדי יאוש. רופא א.א.ג בדק אותי ואמר לי כי למיטב דעתו לקיתי בסוג של אלרגיה ועם הטיפול שנתן לי (משאף, טלפסט, קורטיזון) והזמן (כחודשיים קשיים) המקרה חלף. לפני כשלושה ימים הסיפור חזר. הובהלתי לבית החולים שם קיבלתי זריקות אנטי אלרגנטיות ונתנו לי כמה כדורים של טלפסט 180 מ"ג - 1 בערב, אומפרדקס 40 מ"ג -1 בבוקר , ותרסיס אף בשם אבאמיס ו40 מ"ג פרדניזון פעם ביום. לצערי הטיפול שקיבלתי אינו עושה את העבודה ואני לא ישן בלילות מאז (פשוט לילות לבנים). תופעת החנק מתרחשת ללא סיבה מסויימת, אני מרגיש כאילו גוף זר, כדוגמאת שערה, או גרגר חול שמתיישב לי בקנה, שיעול ניסיון כיוח (בלתי נשלט על ידי)ואחר כך החנק. בזמן החנק הקול שיוצא לי מהפה הוא חלוש וצרוד ביותר. מה עלי לעשות? האם יש אפשרות לטיפול "חזק" יותר, האם בכלל נראה לכם כי זוהי תופה של אלרגיה ו/או סיבוך אחר. אבקש לציין כי אני נוטל סרטייד וונטולין בקביעות. אודה לכל תגובה. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנא עזרה בבקשה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזדהות

    סיגל
    21/07/2013

    אתה מתאר אחד לאחד בדיוק מה שעובר עליי ממאי השנה אני חסרת אונים גם מטופלת באריוס טלפסט אלרגי פרדניזון משאפים מכייחים מה לא? אשמח לדעת אם מצאת טיפול לבעיה היות ואני ממש חסרת אונים החנק חוסם את הנשימה כמעט עד אובדן הכרה אני לא מספיקה לעשות בדיקות מפני שאני צריכה להיות שבוע בלי כדורים ואז התופעה חוזרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תנסו אוליי כאן הישועה

    שירה
    22/07/2013

    לי היה נסון מר עם פריחה אלרגית שנקראת אורטיקריה
    כפי שרשמתי לגולשת למעלה בדף זה מה שהציל אותי אחרי 7 שנים של סבל הוא טיפול אלטרנטיבי ברמה עולמית.

    גם אני עברתי מדורי גיהינום עם פרדניסון וטלפסט ואריוס לא תרמו הרבה

    מה יש לך להפסיד כי כנראה הגעתים לקצה גבול היכולת.

    תנסו את הטיפול אוליי מכאן תבוא ישועה.

    לחפש בגוגל - טיפול בלעדי לאורטיקריה
    תגיעו לאתר של המטפל במחלות עור ( אלרגיות )

    נשיקות והצלחה לכם
    שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה

    סיגל
    22/07/2013

    תודה שירה אני מקבלת טיפול אלטרנטיבי שכולל תוספי תזונה ושינוי תזונתי אך עדיין הבעיה העיקרית היא החנק הקיצוני הפחד שיתקוף שוב .את הנזלת הדמעות הגירוי בחיך ובאזניים כמה שזה נורא אני מוכנה לסבול הבעייה בחנק שהוא קיצוני ביותר ואין אפשרות להכניס אוויר אני עדיין בבירור מקווה שהחיסון יעיל עבור הבעייה שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנא עזרה בבקשה... - תגובה

    ד``ר ולרי טפליצקי
    24/05/2011

    שלום רב,
    לאור דרגת קושי מתקדמת של ההתקפים ממליץ שיהיה לך בבית מזרק אפיפן, אשר מציל חיים במקרה של התקף אלרגי מסוכן.
    ממליץ לפנות לאלרגולוג לבירור אלרגי עדכני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו