מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפרעה בדיבוראפרת10/01/2008
הבת שלי בת 4 והיא מתחילת שנה עד עכשיו לא מדברת עם הגננת ולא עם הסייעת וגם עם דודים היא לא מדברת פשוט ננעלת בתוך עצמה .עם חברות וילדים היא מדברת ומשחקת רגיל גם בגן אבל אם היא רואה שהגננת מסתכלת היא משתתקת מה עושים ? זה היה כך מאז שנולדה ורק אם שבת שלמה היא עם הדודים אז בסוף השבת היא רק נפתחת ומדברת ויום אחרי היא תראה אותם היא שוב שותקת .אפילו אם עומדים מולה ועושים לה פרצופים כדי שתצחק היא לא מזיזה עפעף ואחרי שהולכים או לא מסתכלים היא מחבקת אותי חזק ומתפרצת בבכי. חוץ מזה היא פעילה מאוד בבית ומדברת רגיל והגננת אומרת שמבחינת ההתפתחות שלה היא מאוד מוכשרת ואין שום בעיות התנהגות איתה . מה עושים איך מוציאים אותה מזה ?אתמול החלתנו שעושים מבצע וכל יום שהגננת תכתוב לי שהיא דיברה איתה היא תקבל מדבקה ואחרי כמה מדבקות אז היא תקבל פרס ובאמת היום הגננת שאלה אותה משהו והיא ענתה לה פעם ראשונה האם אני צריכה לקחת אותה לטיפול ?
ואם כן איזה ? אשמח אם תענו לשאלתי כי אני ממש לא יודעת מה לעשות .היא בת שניה מתוך 3 ילדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעה בדיבור
חן לדרר14/01/2008אפרת שלום
תופעה זו נקראת 'אילמות סלקטיבית' הכוונה לילדים שמסיבות שונות נמנעים מדיבור עם אנשים מסוימים (לרוב מבוגרים). בחלק מהמקרים השפה עשירה ותקינה ובאחרים יש קושי מסויים גם בשפה. מתיאורך הבעיה אינה בהתפתחות השפה. במקרים כאלו מומלץ להתיעץ עם פסיכולוג ילדים ולראות האם יש צורך בטיפול רגשי, הדרכת הורים או טיפול אחר. אין ספק שבעיה זו גורמת לילד לסבל כפי שאת מתארת את מצוקת ביתך ולכן מומלץ להעזר בנושא בפסיכולוג. יתכן שהפסיכולוג יפנה גם לאבחון קלינאית תקשורת כדי לוודא שהשפה תקינה אך בכל מקרה היתי ממליצה להתחיל מהתיעצות עם פסיכולוג. כדאי לבדוק עם הגננת האם יש פסיכולוגית מטעם העיריה בגן ואז היא תוכל לצפות בה בגן וליעץ לכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרעה בדיבור
אפרת14/01/2008תודה על התשובה אפרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






