אובדן קול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אובדן קול
    אנה
    23/10/2011

    בתי בת 19, מטופלת בסרוקוואל וברידזין. ארטאן וקסנזין נגד תופעות לוואי.
    סובלת מאובדן קול הדרגתי מזה כשנתיים וחצי, כיום מדברת בלחישה חלשה מאוד. ללא ממצאים במיתרי הקול או בתפקודי ריאות.
    ניסינו טיפולים רגשיים וטיפול קלינאי תקשורת, ללא הטבה.
    האם יש לכם רעיון לטיפול בתופעה?
    האם יתכן כי זו תופעת לוואי של אחת התרופות?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אובדן קול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אובדן קול - תגובה

    חן לדרר
    23/10/2011

    אנה שלום
    מתאורך לא ברור לי האם נמצאה סיבה לאובדן הקול או שניסו לטפל בסימפטום.
    אינני יודעת לגבי התרופות וחשוב להתייעץ ברופא המטפל בנושא
    לגבי טיפול: במידה והסיבה לפגיעה בקול הינה רגשית אז טיפול בדרך כלל מתמקד בטיפול רגשי ולעיתים לצדו טיפול ק"ת
    במידה והסיבה הינה שמוש לא נכון אז הטיפול נעשה ע"י ק"ת
    חשוב להתייעץ עם הגורמים המטפלים שכבר מכירים את הנושא ולשמוע את המלצותיהם
    באפשרותך גם לפנות למרפאת קול הכוללת ברור רפואי וברור תפקודי (למשל בבי"ח איכלוב)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו