דיספרקסיה וגן תיקשורתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיספרקסיה וגן תיקשורתי
    ימית
    14/03/2008

    בני בן 4 לומד בגן תקשורתי. הוא אינו מדבר עדיין עקב דיספרקסיה מאוד קשה. בבית התחלנו לעבוד איתו ב- pecs וכעת הוא בונה מספר משפטים באמצעות ה- pecs.
    כששאלתי את הגננת שלו בגן האם גם שם הוא משתמש ב- pecs נאמר לי שעתה הלוחות שלו מוכנים אך הוא אינו עושה בהם שימוש.
    כששאלתי מדוע, נאמר לי שהלוחות במגירה שלו והוא אינו יודע להוציא אותם מהמגירה ולכן הוא לא עושה בהם שימוש.
    הצעתי שהלוחות יהיו בהישג ידו על מנת שיוכל להשתמש בהם אך נאמר לי שזה בלתי אפשרי כיון שילדים אחרים עלולים להשתמש בקלסר שלו.
    ברצוני לדעת מה עושים במקרים כאלו בגן. כיון שעקב אי השימוש שלו בלוח בגן הוא בעצם נמנע מלפתח שפה. מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיספרקסיה וגן תיקשורתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ימית שלום

    חן לדרר
    16/03/2008

    השמוש ב - PECS אכן מצריך שיתוף פעולה רב מצד כל המטפלים בילד. אני ממליצה לך לפנות לקלינאית התקשורת של הגן ובעזרתה לשלב את הנושא בגן. מי בונה איתכם את העבודה עם PECS? יתכן שיש צורך שגורם זה יגיע לפגישה בגן ויעזור להם לפתור את הביות הטכניות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו