בת שנתיים ושלושה חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת שנתיים ושלושה חודשים
    לרה
    23/01/2014

    בוקר טוב,
    בתי בת שנתיים ושלושה חודשים,
    לומדת שתי ספרות(בבית ספרדית, בגן עברית). מבינה שתיהן מעולה, מדברת יותר עברית וגם מערבבת בניהן... חצי משפט ספרתי חצי עברית.
    היא מדברת לא כל כך ברור, והרבה ג'יבריש...
    האם זה תקין? היא מדברת משפטים כמו "אני באה אליכם", "לך לישון למיטה".... כלומר של כמה מילים

    השאלה שנייה שלי: היא מבטאה את האות ש, עם הלשון בין השיניים... כלומר Z... שלום, שבת, יש הכל עם הלשון בין השיניים. האם אני צריכה לדאוג? זה בסדר לגיל שלה או צריך להתערבב?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת שנתיים ושלושה חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שנתיים ושלושה חודשים - תגובה

    ענת תבור
    24/01/2014

    בגדול ממה שאת מספרת נשמע שהכל תקין לגיל ולסיטואציה בה נמצאת שזו חשיפה לשתי שפות. יחד עם זה, קשה לקבוע דרך המחשב ואם את בכל זאת מוטרדת - תמיד מומלץ לפנות ליעוץ קלינאית תקשורת.
    בכל מקרה, לגבי השפות - חשוב מאד להפריד ביניהן ומי שמדבר איתה ספרדית - ידבר איתה רק בספרדית וההפך, כך תוכל ליצור הבחנה בין שתי מערכות השפה הללו ולא תערבב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו