ילדה בת 7

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בת 7
    לימור
    31/01/2009

    שלום, בתי בת 7, בכיתה ב'. כבר בכתה א' דיווחה לי המורה שהיא לא משתתפת בכלל בכיתה וגם אם היא פונה אליה בשאלה, היא בוחרת לא לענות. כיום בכיתה ב' היא לא משתתפת בשיח מיוזמתה, אך עונה בקצרה אם פונים אליה. בשיעורי הבית אני חשה בקושי בהבנת בעיות מילוליות, בקושי לענות לכל שאלה שמצריכה תשובה מילולית כלשהי (מה הרגשת? מה לדעתך? וכו'). נאמר לי ש"תרפיה בתנועה ודיבור" יכול לעזור, מה דעתכם? האם זה דורש התערבות בכלל? אודה על כל הדרכה. תודה לימור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה בת 7

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה בת 7

    ז'קלין סקרן מנסור
    31/01/2009

    שלום לימור
    גם המורה וגם את מציגים קושי שהילדה מפגינה הן בכתה והן בבית , אך לא ברור הרקע לכך , ישנן הרבה שאלות שעולות : האם זה היה תמיד , האם היא מביעה את עצמה מילולית או בדרכים אחרות ללא קשר לשיעורי הבית , האם היא מדברת ברור ללא שיבושים , האם מדברת עם חברה וכו . לכן כדאי לפנות לייעוץ בבי"ס והיועצ/ת יפנה אותכם לאבחון הנכון ובעקבות כך לטיפול.

    בהצלחה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו