שאלה לרוית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לרוית
    מיטל
    06/06/2010

    היי רוית- פעם השתמשתי בקרם גוף חמאה שלך שהוא מעולה! שמעתי שהפסיקו לייצר
    אותו האם זה נכון? ואם כן, אין קרם/שמן גוף אחרים?
    במידה ולא אשמח לקבל המלצה למשהו מומלץ וטוב.
    שאלה נוספת- אני משתמשת בקרם רב שימושי של ניוואה סופט לפנים- אני בת 26
    האם אפשר להמשיך להשתמש בו? כי זה לא מיועד בעיקרון רק לפנים בגלל זה אני מתלבטת.
    כמו כן, רציתי המלצה לדמי מייקאפ/ מייקאפ ממש עדין כיון שאני לא משתמשת במייקאפ אבל אני עדיין רוצה כיסוי קל.
    אשמח לתשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לרוית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מותק...

    רוית אסף
    30/06/2010

    מיטל,

    תודה, באמת קרם מצויין, זה היה ליין מצוןמצם שיצרנו בעבר, כנראה שנחזור לייצר שוב...
    לגבי קרם רב שימושי, אני לא מכירה את הקרם בו את משתמשת, אולם אני מעדיפה להשתמש בקרם שמיועד רק לפנים ומתאים כמובן לסוג העור, לכן המלצתי לא להשתמש בקרם רב שימושי לפנים.

    לגבי מייק אפ- במידה ועורך טוב, רצוי שתשתמשי במייק אפ נוזלי במרקם קל לצורך כיסוי קל ואחידות הגוון.
    יש הרבה מייקאפים טובים, רצוי שתנסי.

    אם תרצי, את מוזמנת אלי לסניף ונשמח להתאים לך...

    בהצלחה,

    רוית אסף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו