מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מינון של שימוש באלוקוםאא05/09/2011
עקב 2 מחלות עור (אטופיק וליכנסקלירוזיס) ההמלצה (לליכן) לשים במשך חודשים תוך הורדת הכמות (חודשיים ראשונים כל יום, אח"כ לעבור ל3 פעמים אחכ ל2 וכו)ואז מחכים כמה חודשים בד"כ יש התקפה נוספת ושוב שמים אלוקום באופן כה מאסיבי. השאלה שלי היות ולא מומלץ להשתמש הרבה במשחות סטרואידיות - האם לא עדיף לשים קצת כל פעם שמגרד (נניח פעם בשבועיים) וככה לחיות עם זה? או שעדיף לשים כמה חודשים (לפי המלצת הרופאה) אפילו שלא מגרד כבר? הרי בינכה זה חוזר אחרי זמן לא רב (נניח 3-4 חודשים). אז מה עדיף - שמוש מאסיבי ממושך בהפסקות או שימוש מזערי ללא הפסקות? תודה מראש על תשובתכם!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה חמה לטיפול
ענת06/09/2011היי
אתה פשוט תחמיר את המחלות במו ידייך עד כדי הכפלתם בגלל הסטירואיד הזה
שלא תהייה לך אשלייה שזה יתרפא מאלוקום.
תחפש בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
יש לו 2 משחות מעולה לאטופיק דרמטיטיס ממליצה לך בחום
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניסיתי אטופיקלר לא עזר במאומה.
אא06/09/2011ניסיתי עוד דברים טבעיים שלא מספיק עזרו ואשמח לקבל המלצה לדבר יעיל.
הרופאה גם אמרה לחשוף לשמש 20 דק ביום-האם זה עוזר? (לים המלח אין לי אפשרות לרדת) האם העור לא נשרף?
גם בהרגשתי המשחות הסטרואידיות עוזרות רק לזמן מה ואח"כ המצב יותר גרוע לעיתים - אך פשוט אין לי שום דבר אחר שעוזר אז אין ברירה. חוץ מזה אם זה כל כך גרוע אז למה הרופאי עור ממליצים על זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם לי רשמו דרמובט לליכן סקלרוזיס
האישה1234520/05/2012ואינני מעוניינת להשתמש בזה בכלל. בינתיים אני מורחת משחה שקניתי בבית מרקחת הומאופטית המכילה קלנדולה, פרופוליס וסרפד וזה מרגיע את הגירוד הנוראי.
אני מדופרסת ומיואשת, לא מבינה איך כל זה נפל עלי כרעם ביום בהיר, אני בת 52 והמחזור "משחק" עכשיו, אולי הוא הפסיק, אינני יודעת, כל כך חיכיתי שהוא יפסיק ומה בא לי עכשיו...
לא יודעת אם כדאי לקחת אסטרוגן, אולי מסוג טבעי כדאי, לא יודעת, קוראת פה ושם על המחלה הזאת ונהיית מיואשת יותר ויותר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליכן סקלרוזוס
שקדנית26/10/2011אא, שלום,
גם אני אובחנתי ע"י רופא נשים במחלת ליכן סקלרוזוס. אני מרגישה בודדה במערכה. אינני יודעת מה בדיוק אומרת המחלה הזאת, איך מטפלים בה טיפול נכון ויעיל ובמיוחד אם היא נחשבת לטרום סרטנית שאף רופא או מומחה לא עונה לי על זה. אני אובדת עצות. מאוד הייתי רוצה להחליף"חוויות" עם מישהי שחולה במחלה זו על אופן ההתמודדות שלה, איזה טיפול היא מקבלת, מה עוזר לה, ואיזה מידע יש בידיה שעשוי לעניין אותי וכדאי שאדע. אני כרגע מטופלת בקרם דרמובט שהוא קרם בעל עוצה חזקה מאוד והשימוש בו מוגבל ביותר. מאוד הייתי רוצה לדעת אם יש תכשיר שאינו סטרואידי שמסייע בטיפול במחלה.
כמה זמן את חולה , איך את מנהלת את חיי היומיום? האם עשו לך ביופסיה???? בקיצור אנא שתפי אותי אני זקוקה לנפש תאומה בנושא כאוב זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאיפה את יודעת שאין שום תרופה לליכן
אאא01/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה מופנית לאתח לא לשקדנית...
אאא01/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדרמובט יביא אותך לאבדון
אתח26/10/2011המשחה דרמובט היא הדבר האיום ביותר שיש
ואם מורחים אותה בעור רגיש כמו הפות אז הליכן
שיש לך כרגע יהיה בדיחה לעומת מה שצפוי לך מהדרמובט
שגירום לעור להיות הרבה יותר דק.
אין ברפואה קונבציונלית שום טיפול לליכן וגם אין שום משחות
לטיפול במחלות עור - שאין בהם סטירואידים.
משחות כאלה בלי סטירואידים את יכולה להשיג רק בשוק החופשי ע,י מטפלים אלטרנטיבים כפו שענת המליצה.
אני לא מתקרבת לדרמובט גם אם יתהפך העולם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשקדנית-גם אני במצב דומה...ומחפשת
אאא01/11/2011מומחה. שאלתי גם בפורום זה ולא נעניתי. נסי דרך רופאת משפחה אולי מומחה לעור...יש גניקולוגית בהדסה שנחשבת "מומחית" אך היא אינה רופאת עור מן הסתם, וההמלצה היחידה שלה היא קרם עם סטרואידים. מאז שהתחלתי איתו זה משפר את המצב לכמה חודשים/שבועות ואח"כ המצב נהיה גרוע פי כמה. מסיבה זו אני מנסה להמנע ממשחות אלו (אגב הדרמובט הוא הכי חזק, אם כבר נסי אלוקום ויותר חלש בטקורטן שאותו שמים פעמיים ביום. אצלי האלוקום עבד, אך כפי שאמרתי בסופו של דבר המצב רק החמיר). אני מנסה לחפש גם מומחה אם אדע אומר לך ואשמח לדעת אם תמצאי. אני מנסה משחה טבעית שהכין לי נטורופט בירושלים. זה טיפה מקל ומשמן את העור אך אינו מונע את המחלה או מחלים את המקום. לפעמים זה קשור למחסור באסטרוגן אז כדאי להוסיף (הורמונים או משחה מקומית) אם כי גם זה לא עוזר ממש. ממה שידוע לי ממחקרים כ2% מהחולות נוטות לפתח סרטן הפות, אך לא כדאי לחשוש מסטטיסטיקות. אני עוד לא עשיתי ביופסיה-הגניקולוג שלי אמר שזה לא חשוב כרגע, המומחית בהדסה המליצה. סתם לא בא לי לסבול מהזריקה ומחיתוך העור אם כי זה לא אמור להיות נורא... אכן זה מצב מבאס לאללה שאין מי שיעזור לך ויתן לך מידע מדויק. צריך להמשיך לחפש, אין ברירה, זה די סיוט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לאאא,
שקדנית01/11/2011אאא, שלום,
גם אני בדיוק כמוך מנסה לחפש פתרונות אלטרנטיביים ויש הרבה ש"מבטיחים" טיפולים ייחודיים, נטורופיים, הומאופטיים, דיקןר סיני, תזונה טבעית, צמחונית ומה לא. אני כבר מבולבלת לגמרי ולא יודעת מה עדיף על פני מה. אחת ההצעות הייתה קשורה לשינוי טוטאלי באורח החיים. האם שמעת על שיטת קינגסטון? מישהי מספרת שהיא נרפאה ממחלה אוטואימונית(שפגעה בכליות שלה) בעזרת שיטת קינגסטון . גם ליכן סקלרוזיס היא מחלה אוטואימונית כרונית . יש הרבה היגיון בשיטה האומרת ששינוי באורח החיים ישפר את מצב המערכת החיסונית שתפקודה השתבש. השיטה מבוססת על אכילה של פירות וירקות אורגניים טריים , הארוחה האחרונה היא בשעה 5:00 אחה"צ , הולכים לישון מוקדם וקמים מוקדם -8 שעות שינה. יש ספר שאני מתכוונת לקרא שנקרא: " שביל הזהב לריפוי טבעי" / שרה חמו ( היא עצמה המחברת שמספרת בספר על מחלת הסרטן ש תרפאה ממנה בעזרת שיטת קינגסטון. קשה שלא להתרשם . השיטה לדעתי קשה ליישום לאורך זמן. זה דורש בישול טרי יומיומי וזה לא פשוט. בכל אופן אני מבזבזת המון כסף על תכשירי סבון אינטימיים , רופאת העור שלי המליצה על שמן עץ התה, ועל סבון אינטימה . קניתי מס' תכשירים שמיועדים להגיינה אישית והם ללא סבון, פרבנים ,אלכוהול ובושם. בקיצור הכסף הולך על הדברים האלה.
בשבוע הקרוב אני חוזרת לבדיקה אצל רופא הנשים . מקווה לטוב.
* אגב קיבלתי שם של רופא עור מומחה בשם פרופסור מכאל דוד . האם שמעת עליו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאל תצפי לכלום מתארים אין להם קבלות
דליה02/11/2011את כנראה נוטה להתייחס לתארים.
פרופ מיכאל דוד עושה מליונים מפריירים שפונים אליו באופן פרטי
ואין לו שום תרופה שהוא יכול להציע ואותה לא תקבלי אצל רופא העור
בכל קופת חולים.
את תקבלי ממנו רק דרמובט כי הוא לא מחזיק שום תרופה יחודית לו .
את יכולה להעתיק את תשובתי כאן ובבוא העת לבחון אותה.
אין לך מה לצפות ממנו שרוב עיסוקו הוא בכלל בפסוריאזיס.
לליכן סקלרוזיס אין תרופה שתרפא אותה גם אם תשוטטי באינטרנט כל היום וכל הלילה.
אל תצפי לכלום מתארים אין להם קבלות בריפו של מחלות עור מלבד תואר ושלט על הדלת שלהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נקודת חן חשודה ילדה בת 7
פצעים ברגליים בעונת הקיץ והאם יש טיפול
מה צריך לעשות כדי למנוע נשירת שיער
נגע בקרקפת אצל הבן שלי
משחה לידיים לעור יבש ללא שמן
פצעים כתוצאה מגילוח ומה יש לעשות כדי להיפטר מהם
יש לי פצע לאחר הסרת שומה שמסרב להירפא
אבצסים חוזרים ונשנים באזור ליד האוזן
האם סביר בגיל חמש לחוות פיגמנטציה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
