שלום ד"ר, לא ענית לי על השאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום ד"ר, לא ענית לי על השאלה
    ארז
    14/09/2011

    שלום,

    לפני למעלה מ-10 שנים, בעקבות פצע שהיה לי ביד שקצת הזדהם, תוך כדי שירות צבאי, יש לי יבלת על היד.
    כבר 10 שנים שמידי כמה חודשים אני אצל הרופא עור, שורף אותה בעזרת חנקן או מחט חשמלית והיבלת חוזרת וחוזרת.
    ברצוני לדעת:
    1. האם לייזר אפקטיבי יותר משני האופציות למעלה, אם כן, האם צריך ללכת לרופא פרטי כדי לקבל את ההפניה? אם לא, האם ידוע לכם אם זה חינם דרך קופות החולים?
    2. אמא של חבר שלי היא רופאת עור וגם הוא סבל מבעיה דומה. בעקבות זאת ועקב כך שזה היה לו זמין, היא שרפה לא את האיזור עם חנקן 3 פעמים שונות בהפרש של שלושה שבועות אחד מהשני (גם שלא היה כביכול מה לשרוף) וזה עזר. כשפניתי לשני רופאי עור בבקשה דומה, הם אמרו שהם לא עושים כזה דבר ושאם אין מה לשרוף, הם לא שורפים.
    האם רופא פרטי יסכים לטיפול הזה? האם זה טיפול הגיוני? או סתם צירוף מקרים שזה עזר?

    כבר נמאס לי כל כמה זמן לשרוף את זה. זה נורא מעיק

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ד"ר, לא ענית לי על השאלה - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    14/09/2011

    1. לא בהכרח
    2.ייתכן שמדובר בצרוף מקרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו