מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הרפסחדווה13/11/2011
לפני כשנה יצאו לי פצעי הרפס באיבר המין. קיבלתי טיפול בכדורים ובמשחות במשך תקופה ארוכה. לאחר סיום הטיפול היתה לי רגיעה של חודש-חודשיים ואז שוב יצאו לי הפצעים. רופאת הנשים נתנה לי שוב טיפול ובהמשך גם טיפול בכדורים למניעה, כל יום כדור אציקלובר. אני לוקחת את הכדורים כבר במשך כמה חודשים. לפני כשבוע הפסקתי לקחת את הכדורים למניעה והיום הופיעו לי שוב פצעי הרפס. אני כבר חסרת אונים ומיואשת, לא יודעת מה לעשות..... לא יודעת אם מותר לי לקחת 1 כדור אציקלובר במשך תקופה כזו ארוכה ולא מבינה למה כל הזמן זה חוזר.
אשמח לעזרה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לשאלות?
חדווה19/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרפס - תגובה
ד''ר אהוד סופר19/11/2011אסתריקה שלום,
כשיש התלקחות של הרפס באבר מין הטיפול המומלץ הוא ולטרקס 500 מ"ג פעמיים ביום, במשך שבוע - 10 ימים.
כאשר יש מקרים חוזרים של הרפס סימפלקס מומלץ לקחת ולטרקס 500 מ"ג ליום למשך תקופה ארוכה.
חשוב לציין כי גם במשך לקיחת התרופה באופן מניעתי אפשר לקבל התלקחות של הרפס סימלפקס באיבר מין ואז שוב צריך לקחת את הטיפול שתואר לעיל (ולטרקס 500 מ"ג פעמיים ביום, במשך שבוע - 10 ימים) ואח"כ להמשיך באופן מניעתי ב -500 מ"ג ליום.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תגובתך, אך רציתי
חדווה25/11/2011לשאול כמה זמן מותר לקחת את אותו כדור למניעה? ז"א במשך כמה חודשים...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעבורך
עדי26/11/2011יש טיפול במשחה צמחית ונוזל נגד הוירוס שיקטין לך מאד את ההתקפים
אבל זה לא בסל התרופות ותצטרכי לרכוש באופן פרטי.
המשחה עושה פלאים .
תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
כך תגיעי לאתר עם כל המידע.
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצה ששווה זהב
ליאת-לא רופאה31/01/2012אני סובלת מהררפס 20 שנה ולפני שנתיים לקחתי - אל-ליזין של סולגר , תרופת פלא להרפס .
תבררי בסולגר .
מאז יש לי התפרצות במקרה הטוב פעם בשנה . שכחתי כמעט מה זה הרפס והיו לי התפרצויות מידי חודש ולפעמים מידי שבוע .
מקווה שעזרתי.
תנסי למצוא על זה חומר באינטרנט , יש מלא .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נקודת חן חשודה ילדה בת 7
פצעים ברגליים בעונת הקיץ והאם יש טיפול
מה צריך לעשות כדי למנוע נשירת שיער
נגע בקרקפת אצל הבן שלי
משחה לידיים לעור יבש ללא שמן
פצעים כתוצאה מגילוח ומה יש לעשות כדי להיפטר מהם
יש לי פצע לאחר הסרת שומה שמסרב להירפא
אבצסים חוזרים ונשנים באזור ליד האוזן
האם סביר בגיל חמש לחוות פיגמנטציה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
