כלמידיה- שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלמידיה- שאלה
    ש
    17/11/2011

    שלום למומחים,

    מזה כחודש וחצי אני סובלת מבעיות בעיניים (הפרשות, דמע, אדמומיות וטשטוש בראיה). הייתי אצל רופא עיניים והוא אמר שזו דלקת ונתן לי טיפות דתאמיצין ל 10 ימים. לאחר 3 שבועות שהבעיות לא חלפו, חזרתי אליו והוא אמר שכבר אין דלקת ומדובר ב"זנבות", ולהמשיך רק עם טיפות מלאכותיות.
    הבעיות לא חלפו ואף החמירו ולכן החלטתי ללכת לרופא מומחה.
    הייתי היום אצל הרופא, והוא אמר לי שיש חשש לכלמידיה ונתן לי כדור דוקסילין למשך חודש, ואמר לי גם לפנות לרופא נשים. בנוסף, הוא אמר כי זה לא ודאי, ואין אפשרות לעשות את הבדיקה הודאית (בעבר היה אפשר באיכילוב, ואפשר רק במכבי, ואני בכללית)
    שאלתי היא מדוע לפנות לגניקולוג אם אין לי שום תסמין באברי המין מלבד בעיינים?
    בנוסף, אם זה לא כלמדיה ואני עדיין לוקחת את הכדור דוקסילין האם זה יכול להזיק?
    מה עלי לעשות מבחינת יחסי מין (יש לי בן זוג קבוע)?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלמידיה- שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדוע אין מענה?

    ש
    20/11/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו