ליכנסקלירו ודחוף בבקשה!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ליכנסקלירו ודחוף בבקשה!
    אאא
    29/11/2011

    שלום רב, להלן כמה שאלות, אודה לתשובתכם בדחיפות,עקב מצבי הגרוע:

    1. מה הנזק שמשחות סטרואידיות עושות לעור והאם הוא הפיך (ניתן לשיקום)?
    2. עפ"י הסטטיסטיקה 2% מהחולות נוטות לפתח סרטן הפות - האם ידוע אם שמוש או אי שמוש במשחות סטרואידיות עשוי למנוע התפתחות סרטן זה?
    3. האם המחלה יכולה להתפרש גם לפנים הגוף (שופכה,רחם וכד') או שהינה חיצונית בלבד?
    4. דר' אכי פרידמן הזכיר בעבר אפשרות של ניתוח לפתרון המחלה- באיזה ניתוח מדובר?
    5. ואחרון חביב-אם ברצוני לפגוש מומחה בתחום לאן עלי לפנות???
    (במכבי ישנה גניקולוגית אחת המתמחה בכך, ואני מחפשת מומחה לעור לחוות דעת נוספת.רופאת העור שלי לא מתמצאת בזה וגם לא ידעה למי להפנות אותי....בקיצור
    ה צ י ל ו - עלי להתיעץ ולהעזר ואיני יודעת איפה למצוא זאת)

    תודה רבה מראש לתשובותיכם המפורטות ועזרתכם :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ליכנסקלירו ודחוף בבקשה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנסיון אישי

    ענת
    30/11/2011

    גם חולה בליכן סקלרוזיס וגם עשיתי מחקר ענק וכל מה שאני יכולה לומר זה .

    1.שומר נפשו ירחק מדרמובט כי הנזק ממנו בלתי הפיך.

    רופאת עור אמיצה גם כתבה את זה הנה המאמר שלה .
    RE: אטרופיה סטרואידית

    מחבר: דר ליאונה פישר פלד (לשליחת דואר אלקטרוני)
    תאריך: 11.6.2003
    שעה: 09:40

    רמי שלום,
    בדרך כלל אטרופיה של העור היא מצב בלתי הפיך לצערי. תלוי בדרגת החומרה, לפעמים העור משתקם מעט מעצמו. כיום לא ידוע לי על טיפול יעיל באטרופיה.

    דר ליאונה פישר פלד

    2.רופאי העור מסתירים את המידע הזה - כי אין להם תרופה
    או אין להם בכלל תרופות למחלות עור.

    3.שום מומחה שתלכי אליו לא יביא לך בשורה או תרופה כי אחרת
    גם רופאים אחרים היו מודעים לקיומה אם היתה כזו.

    4.אני משתמשת כעת במשחה טבעית שעושה לי הקלה של ממש בגרד ומסתקםת בזה בלי לסכן את עצמי בהחמרה שאין ממנה מוצא אם הייתי מורחת את הדרמובט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחכה כבר שבוע למה לא עונים?????

    אאא
    06/12/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליכנסקלירו ודחוף בבקשה! - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    07/12/2011

    1. תופעות הלוואי של המשחות הסטרואידיות תורמות להקלה על תופעות המחלה כוון שהן הופכות את העור המעובה באזורי הנגיעות לדק יותר וגמיש יותר
    2. הנטייה לפתח ממאירויות גבוהה יורת במצבי דלקת ממושכת או כיבים ממושכים. לא ידוע לי על אינפורמציה המפרטת את השפעת המשחות הסטרואידיות על הסיכון לממאירות
    3. המחלה פוגעת באזורי עור שמקורם העוברי הנו אקטודרמלי כלומר באזורי עור וכן בחלקים הרחוקים (קרובים כלפי חוץ) של השופכה, מבוא הערייה ואולי גם של פי הטבעת
    4. כירורגיה ישימה רק כאשר קיימת נגיעות אזורית מזערית יציבה (כריתת העור הנגוע) או שנדרשת עקב היצרות מוצא השופכה או היצרות מבוא הערייה או הצטלקות אזור עורלת הקליטוריס
    5. רופאת הנשים במכבי שעוסקת בהתמחות על במחלות של אברי המין הנשיים מתמצאת מאוד במחלה והשלכותיה ואני ממליץ מאוד להיות אצלה במעקב. איני בטוח שייעוץ נוסף של רופא עור יועיל לך במידה ואינך סובלת מעורבות של אזורי עור שאינם באזור איבר המין הנשי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה! מה זה אקטודרמלי? האם

    אאא
    08/12/2011

    זה חיצוני או גם פנימי (כלומר וגינה וכו)?
    ולגבי תופעות הלוואי - התופעות הן לדבריך: עור דק ועדין יותר - אם כך - אין זה מזיק כלל הלא כן?? - סברתי שהעור הופך להיות ניווני(אטרופי) בעקבות המשחות ולכן שאלתי, כי אני חוששת שללא שימוש במשחות העור לא יוכל לרפא את עצמו עקב השמוש בהן... תודה מראש על תשובתך המפורטת.
    ורק עוד 2 שאלות אחרונות...:
    1. האם המחלה יכולה לדבק (דרך אמבטיה, מגבות וכו)אני מאוד חוששת להעביר לילדי
    2. האם המחלה יכולה/נוטה לעבור גם למקומות אחרים?

    - אני, אגב, הפסקתי עם המשחות כי זה נתן הקלה רגעית ואחכ המצב החמיר עשרות מונים, אלא שזהו סבל מתמשך ואני אובדת עיצות...

    תודה רבה על עזרתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדר' י. ליפשיץ-בהמשך לתשובתך עוד 2

    אאא
    18/12/2011

    שאלות למעלה, אשמח אם תענה בכ"ז, תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדר' י. ליפשיץ אודה לך אם תענה לשאל

    אאא
    21/12/2011

    לשאלותי הנוספות לעיל. בהמשך לתשובתך-שאלתי מס' שאלות נוספות לפני כמה שבועות מס' פעמים ולא עונים. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו