סיום טיפול רואקוטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סיום טיפול רואקוטן
    נדב
    04/12/2011

    שלום אני מסיים עוד שבוע טיפול של 8 חודים ברוקוטן והפנים שלי חלקות לגמרי אבל נישארו כמה צלקות הפנים שלי מחוספסות רציתי לדעת איזה טיפול אפשר לעשות מייד לאחר הטיפול בראוקוטן האם יעזור טיפול פנים רגיל לחיספוס
    ושאלה שניה שלי האם אפשר יום לאחר סיום הרואקוטן לחזור לחישפה לשמש ולספורט?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיום טיפול רואקוטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיום טיפול רואקוטן - תגובה

    ד''ר אהוד סופר
    04/12/2011

    גיא שלום רב,
    לשאלתך השניה: רואקוטן ממשיך לגרום לרגישות לשמש עוד מספר חודשים אחרי שמפסיקים, לכן חשוב להמשיך לשים הגנה נגד השמש.

    לגבי הצלקות בפנים: אין טיפול שניתן לעשות מיד לאחר טיפול ברואקוטן.
    באופן כללי, ניתן לטפל בצלקות אקנה בפילינג (פילינג כימי או בלייזר), אבל יש לחכות שנה מסיום נטילת רואקוטן לפני שמותר לעשות פילינג. אפשר לעשות דרמבריישן, שיוף עור, אך גם צריך להמתין לאחר טיפול ברואקוטן.
    טיפול (יחסית חדש) לצלקות אקנה הינו דרמה רולר. הדרמה רולר הינו טיפול להגברת יצירת קולגן בעור, המשטיח ומעלים את הצלקות. תוצאות הטיפול טובות מאד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו