שאלות דחופות בקשר לליכן סקלרוזיס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות דחופות בקשר לליכן סקלרוזיס
    עלי מרווה
    27/12/2011

    לד"ר אריה ליפשיץ, שלום,

    1,האם מחלת ליכן סקלרוזיס נחשבת למחלה מסכנת חיים? באיזו מידה?
    2.האם קרם דרמובט עוזר במשהו גם מעבר להרגעת הגירוד?
    3.האם מחלת ליכן סקלרוזיס מוגדרת כמחלה אוטואימונית?
    4. האם מומלץ להשתמש בקרם דרמובט גם אם אין גירוד? אם כן, באיזו תדירות ומהו המינון הנכון?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות דחופות בקשר לליכן סקלרוזיס - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    29/12/2011

    שלום,
    להלן שאלותיך ותשובותי:
    1,
    שאלתך: האם מחלת ליכן סקלרוזיס נחשבת למחלה מסכנת חיים? באיזו מידה?
    תשובתי: במקרים נדירים בם היא גורמת לכיבים ממושכים - בעיקר בגבול בין ריריות איבר המין הנשי ובין העור הרגיל, תיתכן הופעת סרטני עור בעלי פונטציאל מסכן חיים.
    2.
    שאלתך: האם קרם דרמובט עוזר במשהו גם מעבר להרגעת הגירוד?
    תשובתי: כן. לרוב מאוד.
    3.
    שאלתך: האם מחלת ליכן סקלרוזיס מוגדרת כמחלה אוטואימונית?
    תשובתי: כן (של מע' החיסון התאי)
    4.
    שאלתך: האם מומלץ להשתמש בקרם דרמובט גם אם אין גירוד? אם כן, באיזו תדירות ומהו המינון הנכון?
    תשובתי: ההתוויה לשימוש בדרמובט מלבד הקלת הגרד הנה הפחתת נוקשות רקמת העור הנגוע. בכל מקרה, עדיף להשתמש במשחת דרמובט (שמנונית).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להזהר מדרמובט כמו מאש ורעל

    ענת
    29/12/2011

    אחרי שהדרמובט יגרום לך לתלות - לעולם ועד לא תצליחי להרגיע את הגרד
    שיופיע אחר כך ואז אם את חושבת שאם דר' אריה ליפשיץ כתב לעשות בו שימוש
    אז הדבר מהווה תעודת ביטוח - את טועה בגדול.

    הקורבנות של הדרמובט הם הקורבנות של רופאי העור
    שאת לא יכולה לתבוע אותם כי הדרמובט רשום בסל התרופות
    וכי הם עובדים בקופת חולים שתתן להם הגנה משפטית.

    את תתפסי על קירות אם העור שלך יתרגל לדרמובט.
    ***************************************************

    אל תאמיני לאריה ליפשיץ ולאף רופא עור שנותן לך סטירואידים שהם נזק נדוע מראש ולא ריפוי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על הזהרותיך, אולם אני

    בבב
    30/12/2011

    ניסיתי יותר משנה להמנע מן המשחה לקחת צמיחי מרפא ומשחות נטורופטיות ושמנים שונים - לצערי דבר לא עזר. אולי הקל לפרקים אך בעקרון, הפצעים דגלו ורבו והאזורים הנגועים התרבו אף הם, עד מצב בלתי ניסבל בתפקוד היומיומי. החלטתי לצערי שעלי לחזור לדרמובט, משום שעדיף התמכרות למשחות מאשר לחיות עם פצעים כואבים ומרדים שרק מתרבים, ואף עלולים להיות מסכנים ככיבים ממושכים ואוזרים מודלקים, שעלוליים להפוך לסרטניים. גם אני ממש נגד המשחות אך מסקנתי הנכחית, היא שאין כל ברירה אחרת. רק כך אני שומרת על עצמי ויכולה לתפקד ביומיום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו