דרמובט לעומת בטאקורטן-שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דרמובט לעומת בטאקורטן-שאלה
    בבב
    31/12/2011

    האם יש הבדל בין הוראות מריחה של בטאקורטן לדרמובט? הרופאה הנחתה אותי למרוח פעמיים ביום בטאקורטן במשך חודשיים כהתחלה לטיפול, אך מכייון שהמשחה לא השפיעה עברתי לדרמובט. אך נדמה לי שהיא חזקה יותר אז האם כדאי למרוח רק פעם ביום למשך חודשיים ראשונים? (קשה להשיג את הרופאה ולכן אני שואלת פה) או אולי לעבור לבטאקורטן אחרי חודש עם דרמובט?
    ובכלל - האם יש חשיבות להחליף את המשחות מדי פעם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרמובט לעומת בטאקורטן-שאלה - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    02/01/2012

    יש חשיבות להימנע משימוש ארוך טווח במשחות סטרואידיות חזקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרמובט תזהרי מעיצתו של דר ליפשיץ

    תקשיבילפרידמן
    03/01/2012

    תקשיבי לדר פרידמן .
    ********************
    אם שמת לב הוא היה מנומס ובמילים עדינות הוא כתב לך כי
    " יש להמנע משימוש ארוך טווח ממשחות סטירואידיות חזקות ( דרמובט + בטאקורטן )

    אם הוא לא היה מנומס והוא היה כותב לך את המילה הנכונה או אז הוא היה צריך לומר לך את האמת ה-צ-פ-ו-י-י-ה לך :
    אם תמרחי בפות >> בטאקורטן או בדרמובט את תגיעי בקרוב לטיפוס על קירות כי הנזק מדרמובט הוא בלתי הפיך .

    בפעם הקודמת דר' ליפשיץ היה יותר גלוי בתשובתו ושם הוא כותב במפורש
    כי הנזק מדרמובט הוא בלתי הפיך - הנה כאן לעיונך.

    מאת: ד''ר אריה י. ליפשיץ

    דרמובט - משחה - תגובה

    גלית, דרמובט הנו תכשיר סטרואידי פוטנטי. הסיבה היחידה לשימוש תכוף בתכשיר זה לעור איבר המין הנשי שאני מכיר הנה מחלה ששמה Lichen Sclerosus et Atrophicus.

    המלצותי:

    .1 הפסיקי מייד את השימוש בדרמובט לפני שיגרום לעור איבר המין שלך נזק בלתי הפיך

    .2פני לרופא הנשים שלך לייעוץ חוזר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרמובט תזהרי מעיצתו של דר ליפשיץ

    מישהי
    03/01/2012

    תקשיבי לדר פרידמן .
    ********************
    אם שמת לב הוא היה מנומס ובמילים עדינות הוא כתב לך כי
    " יש להמנע משימוש ארוך טווח ממשחות סטירואידיות חזקות ( דרמובט + בטאקורטן )

    אם הוא לא היה מנומס והוא היה כותב לך את המילה הנכונה או אז הוא היה צריך לומר לך את האמת ה-צ-פ-ו-י-י-ה לך :
    אם תמרחי בפות >> בטאקורטן או בדרמובט את תגיעי בקרוב לטיפוס על קירות כי הנזק מדרמובט הוא בלתי הפיך .

    בפעם הקודמת דר' ליפשיץ היה יותר גלוי בתשובתו ושם הוא כותב במפורש
    כי הנזק מדרמובט הוא בלתי הפיך - הנה כאן לעיונך.

    מאת: ד''ר אריה י. ליפשיץ

    דרמובט - משחה - תגובה

    גלית, דרמובט הנו תכשיר סטרואידי פוטנטי. הסיבה היחידה לשימוש תכוף בתכשיר זה לעור איבר המין הנשי שאני מכיר הנה מחלה ששמה Lichen Sclerosus et Atrophicus.

    המלצותי:

    .1 הפסיקי מייד את השימוש בדרמובט לפני שיגרום לעור איבר המין שלך נזק בלתי הפיך

    .2פני לרופא הנשים שלך לייעוץ חוזר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל"מישהי"

    בבב
    03/01/2012

    דר' לפשיץ ענה לאותה בחורה כך כפי הנראה משום שאינה סובלת מאותה מחלה נוראית, ולכן הדמובט עשוי יותר להזיק לה מאשר להועיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדר' אכי פרידמן -

    בבב
    03/01/2012

    תודה על המענה אך לא ענית על שאלתי. שאלתי - האם כשהוראות הרופאה הן פעמיים ביום לבטאקורטן, ואני רוצה להחליף לדרמובט כי הבטקורטן לא עזר-אז האם לשים מהדרמובט רק פעם ביום?- כיוון שנדמה לי שהיא נחשבת חזקה יותר.
    האם שאלתי ברורה כעת יותר? אודה לתשובה מדויקת יותר.

    ציינת שלא מומלץ שימוש ארוך טווח.זה ידוע אבל מדוע??? - זו שאלתי השניה.

    ושאלה שלישית ואחרונה -
    וודאי ידוע לך כרופא עור שהשמוש במשחות סטרואידיות בליכנסקלירוזיסהוא לכל החיים. משום שכך אפשר לומר עליו שהוא ארוך טווח למיטב הבנתי. אבל... האם ההנחיות של הרופאת נשים המומחית בתחום למריחת המשחה הן מופרזות? אלו היו הנחיותיה: "פעמיים ביום למשך חודשיים.אח"כ פעם ביום למשך חודשיים.אח"כ ירידה הדרגתית ל3 פעמים בשבוע חודש, ול2 פעמים בשבוע ולבסוף לפעם בשבוע. ואז נגמר הטיפול. ....עד הפעם הבאה כמובן. אז שאלתי השלישית היא - האם ההנחיות הנ"ל למריחה אינן מוגזמות??

    תודה מראש על תשובותיך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדר' אכי פרידמן-שאלות לעיל

    בבב
    06/01/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדר' אכי פרידמן שאלות לעיל

    בבב
    10/01/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדר' אכי פרידמן - - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    11/01/2012

    1. דרמובט הוא הסטרואיד נחזק ביותר במשחה.
    2. שימוש ארוך טווח עשוי לגרום לנזקים בעור. הייתי מצמצם השימוש לפעם ביום.
    3. הנחיות הרופאה נראות לי ארוכות טווח מדי. יש לקחת בחשבון שלאחר שימוש בסטרואידים יש חזרה לעיתים באפקט חזק יותר של התופעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדר' פרידמן תודה ועוד שאלה

    בבב
    12/01/2012

    תודה רבה על תשובותיך.

    האם באפשרותך להמליץ לי על אופן טיפול (בפורום זה)?- כמה זמן לשים וכיצד להפחית בהדרגה? - ומה לעשות כשהגרד חוזר?

    גם אני לא אהבתי את הנחיות הגניקולוגית הנחשבת "מומחית".. אלא שגיליתי זאת לאחר כמה סדרות ארוכות כאלו של טיפולים לצערי הרב, שכבר פגעו בעורי הפגוע בלאו הכי.

    האם יש אפשרות לבוא אליך ליעוץ ואם כן כיצד אפשר לקבוע?

    אני ממש חסרת אונים! נראה שאין מי שיכול לעזור וליעץ במחלה נוראית זו!!! לאן אני יכולה לפנות לעזרה? (רופאת העור לא ידעה על זה כלום)

    המון תודה מראש!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו