שבוע טוב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבוע טוב
    אין לי שם
    18/02/2012

    אני בלחץ כי כבר שנים מופעים אצלי פצעים בעור .
    ללא שום סיבה מופיע לי פצעים באיזורי האוזניים (היום מאחורי האוזן ) , החלק העליון של החזה , (היכן שיש בחולצה את המחשוף ), על הפנים והיום שני פצעים שכבר אצלי שלושה שבועות לפחות , אם לא יותר , אחד מתחת לסנטר, ואחד מאחורי האוזן .
    שמתי פולידין , וזה לא עזר , הם מגיעים משום מקום , בדרך כלל לא מגרדים, בצבע אדון או אדום כהה כבמרכז יש נקודה אדומה בצבע חזקץ
    העור הוא קשקשי לא חלק בכול מקרה , ואני נוטה לקלף אותו.
    אני יודעת שזה לא בריא , ואולי זה מקשה על הפצע להרפיא אבל גם מבלי שאני מגרדת הוא ישנו.
    ובשלושה שבועות , בעזרת גירודים וקילוף הוא גדל ץ
    יש לי תסמונת בארט תאים טרום סרטניים בוושת . אני לא יודעת אם יש קשר
    בבקשה בבקשה אשמח אם תוכלו להרגיע אותי
    תודה ושבוע נהדר לכם


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבוע טוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבוע טוב - תגובה

    ד''ר אהוד סופר
    19/02/2012

    שלום רב,
    אין ברירה אלא לפנות למומחה לרפואת עור לאנמנזה, בדיקה קלינית מדוקדקת, אבחנה וטיפול בהתאם.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו