מחלת מין?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחלת מין?
    חסוי
    26/02/2012

    הייתי בתאילנד וביצעתי מין אורלי לבחורה ללא קונדום או כל הגנה אחרת.
    מין רגיל היה עם קונדום.
    כמה ימים אחרי היה לי דלקת גרון לפי הרופא המקומי,שגם נתן לי אנטיביוטיקה.
    הדלקת גרון עברה אבל מאז שחזרתי לארץ יש לי ליחה טורדנית בגרון.
    אין לי שום תופעה אחרות!!!אין הפרשות אין כאבים אין נקודות מוזרות בשום מקום!
    ניגשתי לרופא שלי ואמרתי לו שיש לי גירוי בגרון וליחה מוגברת(לא סיפרתי לו על המין שביצעתי).
    הרופא בדק את הגרון ולא ראה כלום הוא אמר רוב הסיכוים זה שינוי
    מזג האויר ועוד כל מיני סיבות כאלו.ואמר שיש את זה עכשיו להרבה אנשים.
    ונשלחתי לביתי.
    מה אני עושה עכשיו? האם אני באמת סתם נלחץ? מצירוף מקרים מחשיד.
    או שזה יכול להיות מחלה מין מסויימת.
    האם התופעות שציינתי מזכירה מחלת מין מסויימת?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחלת מין?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד פרט

    חסוי
    27/02/2012

    שכחתי לציין שעשיתי משטח גרון והוא יצא תקין. (בדיקת בקטרייה או משהוא כזה)
    האם צריך בדיקה מיוחדת של משטח גרון למחלות מין??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו