לא יודעת לאבחן...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא יודעת לאבחן...
    מישל
    06/03/2012

    אני בת 23 ואני סובלת מנימים מורחבים בפנים וקצת כתמים (נמשים)
    כבר מס שנים שאני באה לסירוגין לרופאת משפחה ורופאי עור ,ואף אחד מהם לא יכול לשים את האצבע שלו על העניין ופשוט מתייחס באדישות וכול אחד שולח אותי לרופא אחר מפאת חוסר הידע : רופא עור, רופא נשים, נירולוג וכו'.

    שאלתי היא האם תסמינים שכוללים: הסמקה, האדמת העור במצבים של חום והתרגשות ובעוד מצבים שונים ברמת חום גבוהה מאוד וניכרת לעין, נימי דם מורחבים והרגשת עור מתוח כמעט כול הזמן, וחוסר יכולת להימצא במקומות חמים ולא מאווררים.
    מוגדרים ומאובחנים כרוזציאה. ואם כן האם אפשר למגר את התופעה, שמעתי על טיפולים בלייזר , האם יש אמת בזה? האם זה עוזר? או רק מעלים את הנימים ולא את תסמיני גלי החום?
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא יודעת לאבחן...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יודעת לאבחן... - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    14/03/2012

    הסיבה השכיחה לבעייתך הנה נטיה (תורשתית) לרוזציאה. אם אכן זו האבחנה המתאימה לך אזי את סובלת מרוזציאה בדרגה 0.
    לצערי לבעייה זו אין טיפול יעיל מלבד המנעות ככל האפשר מגורמים המעוררים את הנטיה להסמקה או שמחמירים אותה.
    סיבות נוספות אפשריות הן הפרעה הורמונלית קשה שנובעת מגידול (קיים מס' מועט של אפשרויות) מפריש הורמונים. גידולים כאלה גורמים להתקפי הסמקה קשים, ניכרים וממושכים ומלווים גם בסימפטומים נוספים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו