אקנה חמור ביותר בגיל 21

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אקנה חמור ביותר בגיל 21
    נוגה
    07/03/2012

    שלום רב, אני בחורה בת 21 סבלתי מאקנה קשה עוד מגיל 11 בערך, בגיל 14 נטלתי רואקוטן למשך חצי שנה (כלום מלבד זה לא עזר..) , התרופה מאוד עזרה, ועד לגיל 19 לא ראיתי בקושי פצעון אחד על הפנים..בצבא חזר לי מעט האקנה והחלטתי לקחת טיפול והרופא ורשם לי גלולות מסוג "דיאנה" , גם הן סייעו מאוד. לאחרונה החלפתי מספר גלולות עקב מיגרנה שהחמירה מאוד, והאקנה חזר תוך כדי ההחלפות, כאשר ראיתי שהמיגרנה לא חולפת הפסקתי לחלוטין ליטול גלולות (לפני חודש)- מאז, תקופה של חודש בלבד!!! הפנים שלי התמלאו אקנה כפי שלא היה מעולם.
    אני בחורה נאה מאוד, מדגמנת לעתים .
    המראה החיצוני שלי מאוד חשוב לי וזה נורא מפריע ,האם ייתכן מצב שמידה ואחליט ליטול גלולות משולבות מסוג "מליאן" יחול שיפור באקנה, או שמא כדאי לי לשוב לקחת רואקוטן?
    תודה מראש!!!!! אודה לעזרתכם!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקנה חמור ביותר בגיל 21

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקנה חמור ביותר בגיל 21 - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    12/03/2012

    הטיפול היחיד שיכול לרפא אקנה, ביחוד כזו שלא פסקה אחרי גיל 18, הנו רואקוטן.
    לכ 15% מהמטופלים בקורס מלא (מינון מצטבר של 120-150 מג"ר תרופה לק"ג משקל גוף) נדרש קורס נוסף עקב חזרת המחלה.
    כוון שטיפול בגלולה מסוכן יותר מרואקוטן וכוון שמטבע הדברים נוטים להפסיקו לצרכי הריון והולדה אני ממליץ לך לפנות שוב לרופא עור לטיפול בקורס חוזר של רואקוטן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו