פילינג עמוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פילינג עמוק
    נועם
    14/03/2012

    שלום
    אני לאחר ראוקוטן וחייב לבצע פילינג כימי עמוק כי ישלי המון צלקות וכתמים אדומים וחומים בכול הפנים מה הזמן מינימום שאפשר לעשות אחרי ראוקווטן ואם אני יעשה חודשיים אחרי רואקווטן פיליניג עמוק מה יקרה?
    וחשוב לציין שאני לפני צבא אז כמה זמן אסור להיחשף לשמש?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פילינג עמוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פילינג עמוק - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    14/03/2012

    כוון שהעור הופך דק עקב הטיפול ברואקוטן מומלץ להמתין מס' חדשים לאחר הטיפול ברואקוטן עד ביצוע טיפולים שונים בעור - בייחוד כאלה שכרוכים בביצוע כוויה לעור.
    כוון שהמראה האסתטי ממשיך להשתפר גם במשך חודשים לא מעטים אחרי סיום הטיפול ברואקוטן אני ממליץ לך לדחות את הקילוף למשך לפחות 6 חדשים. אולי אפילו עד לאחר סיום השירות הצבאי. יתכן שאז כבר לא תהיה בטוח שיש בכך צורך.
    בכל מקרה, בנוגע לפרטי הטיפול, הצורך בו, התוצאות הצפויות, הסיבוכים האפשריים והסיכון המוגבר בביצעו הקילוף זמן קצר אחרי סיום הטיפול ברואקוטן עליך לקבל פרטים מהרופא שתבחר לביצוע הפרוצדורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו