פריחה על הקרקפת, על הבטן, על הגב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פריחה על הקרקפת, על הבטן, על הגב
    נדין
    21/04/2012

    שלום,

    יש לי פריחה בכל הגוף. על הקרקפת, על הבטן, על הגב, על הישבן, באזור של איבר המין, ברגליים למטה כולל על האצבעות, בידיים כול גם על האצבעות וגם על כף היד.

    נטלתי טגרטול והנוירולוגית שלי אמרה לי שככל הנראה זו תופעה אלרגית לתרופה, אמרה לי להפסיק לקחת אותה ורשמה לי אלרג'יקס כדי לטפל בפריחה.

    ביום חמישי הפסקתי ליטול את הטגרטול והתחלתי לקחת אלרג'יקס, בינתיים נראה שהפריחה רק מחמירה. מה כדאי לי לעשות?

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורטיקריה טיפול מומלץ

    שרית
    22/04/2012

    מתוך נסיון , זה שהפסקת את התרופה היה היכרחי אבל לא בהיכרח כעת שזה יפסיק את הפריחה שהופיעה לך ונקראת אורטיקריה.
    זה אומר שהתרופה היתה משפעל של המחלה.
    הטיפול היחיד שאני יכולה להמליץ לך זה טיפול ברפואה משלימה
    ( לרופא הקונבציונלי אין תרופה לאורטיקריה ואני מקווה שלא תגיעי לסטירואידים )

    תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
    שם באתר שתגיעי אליו תכנסי לאורטיקריה.

    אני מקווה שעזרתי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלמתי מאורטיקריה כרונית !!

    טל
    22/02/2014

    אישית, חליתי באור ויקריב כרונית שעברה כנגד כל הסיכויים בזכות איש מיוחד, מדקר סיני שיאבחן אותי גם דרך גלגל העין. ממליצה בחום על דיקור, אשמח גם להפנות למטפל שלי, מכירה עוד לפחות אחת שהופנתה דרכי שהחלימה מהמחלה הארורה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיקור לא יעל לאורטיקריה בכלל

    לימור
    23/02/2014

    בגלל אורטיקריה כרונית גם אני הייתי בטיפול בדיקור סיני אצל דודי פרלה גם קבלתי צמחים.
    התמדתי בכל ההוראות וזה לא תרם לי כהוא זה האורטיקריה נותרה עדיין.
    חבל על הזמן ועל הכסף.
    איך בדיוק מחטים יכולים להפסיק יצירת נוגדנים ?
    זה הבל הבלים הדיקור הזה.

    זו סתם מודעה פרסומית לקידום מכירות שאין בה שום דבר מועיל.
    ל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו