מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פריחה על הקרקפת, על הבטן, על הגבנדין21/04/2012
שלום,
יש לי פריחה בכל הגוף. על הקרקפת, על הבטן, על הגב, על הישבן, באזור של איבר המין, ברגליים למטה כולל על האצבעות, בידיים כול גם על האצבעות וגם על כף היד.
נטלתי טגרטול והנוירולוגית שלי אמרה לי שככל הנראה זו תופעה אלרגית לתרופה, אמרה לי להפסיק לקחת אותה ורשמה לי אלרג'יקס כדי לטפל בפריחה.
ביום חמישי הפסקתי ליטול את הטגרטול והתחלתי לקחת אלרג'יקס, בינתיים נראה שהפריחה רק מחמירה. מה כדאי לי לעשות?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורטיקריה טיפול מומלץ
שרית22/04/2012מתוך נסיון , זה שהפסקת את התרופה היה היכרחי אבל לא בהיכרח כעת שזה יפסיק את הפריחה שהופיעה לך ונקראת אורטיקריה.
זה אומר שהתרופה היתה משפעל של המחלה.
הטיפול היחיד שאני יכולה להמליץ לך זה טיפול ברפואה משלימה
( לרופא הקונבציונלי אין תרופה לאורטיקריה ואני מקווה שלא תגיעי לסטירואידים )
תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
שם באתר שתגיעי אליו תכנסי לאורטיקריה.
אני מקווה שעזרתי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלמתי מאורטיקריה כרונית !!
טל22/02/2014אישית, חליתי באור ויקריב כרונית שעברה כנגד כל הסיכויים בזכות איש מיוחד, מדקר סיני שיאבחן אותי גם דרך גלגל העין. ממליצה בחום על דיקור, אשמח גם להפנות למטפל שלי, מכירה עוד לפחות אחת שהופנתה דרכי שהחלימה מהמחלה הארורה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיקור לא יעל לאורטיקריה בכלל
לימור23/02/2014בגלל אורטיקריה כרונית גם אני הייתי בטיפול בדיקור סיני אצל דודי פרלה גם קבלתי צמחים.
התמדתי בכל ההוראות וזה לא תרם לי כהוא זה האורטיקריה נותרה עדיין.
חבל על הזמן ועל הכסף.
איך בדיוק מחטים יכולים להפסיק יצירת נוגדנים ?
זה הבל הבלים הדיקור הזה.
זו סתם מודעה פרסומית לקידום מכירות שאין בה שום דבר מועיל.
ל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נקודת חן חשודה ילדה בת 7
פצעים ברגליים בעונת הקיץ והאם יש טיפול
מה צריך לעשות כדי למנוע נשירת שיער
נגע בקרקפת אצל הבן שלי
משחה לידיים לעור יבש ללא שמן
פצעים כתוצאה מגילוח ומה יש לעשות כדי להיפטר מהם
יש לי פצע לאחר הסרת שומה שמסרב להירפא
אבצסים חוזרים ונשנים באזור ליד האוזן
האם סביר בגיל חמש לחוות פיגמנטציה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
