פצעים לאחר רואוקטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פצעים לאחר רואוקטן
    נועם
    06/05/2012

    שלום
    נטלתי רואקוטן למשך 8 חודשים לפני 3 חודשים סיימתי אם הכדורים
    והפצעים חוזרים לי כול יום גודל פצע אדום חדש הוא ניראה כמו כתם אדום אבל שנוגעים בו הוא טיפה כואב זה לא פצע רגיל אם שומן אלא פצע שטוח אדום כמו כתם והפנים שלי וניהיה לי כבר 6 כאלה על הפנים ואני רוצה לבצע פיליניג עמוק בלייזר בעוד 3 חודשים ביגלל הצלקות והכתמים שנישארו לי ואמרו לי שאסור שיהיה פצעים בזמן הטיפול הזה
    אז מה לעשות האם אפשר לקחת מינוציקילין במינון נמוך שיהיה לי אפילו לכול החיים?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פצעים לאחר רואוקטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעים לאחר רואוקטן - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    16/05/2012

    שלום נועם,
    טיפול ממושך במינוציקלין מסוכן לבריאות ולחיים. 1/64,000 מטופלים עלול לפתח תגובה חיסונית מסוכנת (דמויית לופוס).
    המלצתי: פנה שוב לבדיקת רופא העור שלך לצורך איבחון בעייתך ואיפיון טיבה ומידתה וכן לגיבוש דרכי הפעולה האפשריות וגבשו יחד את אסטרטגיית המשך הטיפול בבעייתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו