כוויות בעקבות טיפול בלייזר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כוויות בעקבות טיפול בלייזר
    גולשת
    26/06/2012

    ביום חמישי עברתי טיפול להסרת שיער בלייזר במפשעה. הטיפול עצמו לא כאב יותר מהרגיל אבל כבר עם סיומו חשתי בצריבה חזקה מהרגיל, המטפלת אמרה לי למרוח אלו וורה. אחרי הטיפול נשארו לי כתמים חומים באזור באזור ויש לחלקם מרקם של פצע. אין לי דלקת ואין לי מוגלה והצריבה הפסיקה כעבור יומיים. עכשיו מתחיל לגרד לי קצת. היום הייתי אצל רופא עור שאמר לי שמדובר בהיפר פיגמנטציה, כתוצאה משימוש מוגזם בלייזר, ושיקח זמן עד שזה יעבור. הוא רשם לי משחה בשם fucicort ואמר שהיא נועדה למנוע דלקת. שכחתי לומר לו שיש לי בבית ביאפין. האם זה תחליף ראוי? מה לגבי הכתמים החומים? מטריד אותי שהם לא ירדו. מה אפשר לעשות? תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כוויות בעקבות טיפול בלייזר - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    06/07/2012

    כוויה הנה תופעת לוואי שכיחה לטיפול הסרת שיער באנריית אור.
    פיגמנטציה צפויה לאחר החלמה של כוויה כנ"ל וברוב המקרים היא תיסוג עם הזמן - במהלך שבועות עד חודשים לאחר ההחלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו