אקנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אקנה
    איימי
    04/07/2012

    שלום,
    אני בת 32, מזה שנתיים וחצי יש לי התקן של מירנה. בשנתיים הראשונות לא היו שום תופעות לוואי מההתקן, אבל לפני כחצי שנה התחלתי לסבול מתופעה חמורה של אקנה בפנים ובגוף. לפני חודש התחלתי ליטול תוסף תזונה המכיל ריכוז גבוהה של ויטמיני B (acnegon), זה גרם להפחתה משמעותית של האקנה אך לא העלים את התופעה לגמרי. השאלה היא האם האקנה יכול לנבוע מההתקן או שהסיבה היא אחרת? האם כדאי לגשת גם לרופא עור לביצוע בדיקות?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקנה - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    06/07/2012

    אקנה אינה "פצעי בגרות" ויכולה להופיע בכל גיל.
    פני לבדיקת רופא עור. אם האבחנה הנה אכן אקנה - הטיפול היחיד שיכול לרפא את המחלה הנו איזוטרטינואין (רואקוטן \ קורטן)
    הסיכוי שההורמונים בהתקן המירנה גרמו לאקנה אינו גדול. עליך לשקול עם הגינקולוג את הוצאת ההתקן והחלפתו בהתקן שאינו מכיל הורמונים. יתכן גם שהאקנה התפרצה לאחר שהתקן המירנה הפסיק להפריש את ההורמון עם הזמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו