אלרגיה, מחלת עור, פריחה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אלרגיה, מחלת עור, פריחה
    יובל
    04/09/2012

    שלום,
    לאחרונה אחי הקטן מפתח אלרגיה נוראית - ואני אשמח לקבל אפשרות לזיהוי.
    הוא ילד קטן וחמוד, סוכרתי (סוג 1), בן 13.
    הדבר הנוראי הזה קורה באופן לא סדיר בעת שינה/שכיבה וצפייה בטלוויזיה/ישיבה על כסא (בעיקר מרופדים אבל גם על כסא עץ).
    הטיפול הזמני בזה הוא שתיית תרופה בשם פנסטיל (יש גם כזו למריחה), דבר שעוזר ומעלים את הבעיה תוך כחצי שעה.
    אני רוצה לציין שלפני מספר ימים עשינו הדברה 'אורגנית' בבית לנמלים וחרקים וגם באמצעות "פצצת עשן" שאמורה לחסל כל דבר בבית, והדבר עדיין קורה.

    רופא הילדים לא ידע מה הבעיה והמליץ לשתות את הפנסטיל לפני שינה כטיפול מונע וגם לאחר שמתחילים סימנים שכאלה.

    תודה רבה,
    יובל.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלרגיה, מחלת עור, פריחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורטיקריה טיפול מציל

    ענת
    05/09/2012

    אנסי לסייע לך במידע ולחסוך ממך כמה טעויות שאת עשוייה לעשות במהלך
    החיפוש של טיפול בעניין זה.
    אני אחות במקצועי.
    לאח שלך יש אורטיקריה כפי שהיה לבני בן ה 7.
    הטיפול הקונבציונלי בורטיקריה לא קיים !!!
    הטיפול המציל מאורטיקריה הוא לא קונבציונלי אלא טיפול אלטרנטיבי
    גואל שאת יכולה למצא בגוגל.

    תחפשי בגוגל - טיפול בלעדי באורטיקריה

    כך תגיעי לאתר של המטפל שעוסק במחלות עור

    הפניסטיל שאחייך קבל הוא משהו מאד מינורי
    שבקרוב הגוף יתרגל אליו ולא יגיב.
    כמו הפניסטיל יש עוד כמה תרופות אנטיהיסתמיניות כך הן נקראות
    שלא ירפאו את האורטיקריה .
    הסיוט הגדול יתחיל כשאחיך יתחיל לקבל פרדניסון שזה סטירואידים
    או אז תתחלנה תופעות לוואי נוראיות וקשות יותר מהמחלה עצמה
    שומר נפשו ירחק מהסטירואידים ככל האפשר.

    מקריאת מכתבך אני מבינה שהוא סכרתי ( סוג 1 )
    ומכאן קיימת אפשרות סבירה וגבוה ביותר כי
    שתי המחלות ללו קשורות האחת בשנייה
    כי שתיהן מחלות אוטואימוניות שנוצרות בהן נוגדנים
    עצמיים ( הגוף תוקף את עצמו ).

    תפעלי כעצתי כי זה היה הדבר שהעלים לבני את הפריחה אחרי שנתיים של סבל יומי
    שרק הוחמר בתרופות קונבציונליות שניתנו בידי רופאי אלרגיה למינהם
    וכולם אותו הדבר .

    בהצלחה ענת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    יובל
    05/09/2012

    על מהירות התגובה וההכוונה.
    אני אבדוק את הנושא ואדווח להורים על ההמלצות שלך,
    באמת באמת תודה,
    מקווה שההמלצות האלו ייושמו ויעזרו לו במניעת התופעה הזו!

    יובל (אח דואג).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה, מחלת עור, פריחה - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    09/09/2012

    ממליץ לפנות לרופא אלרגיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו