מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קנדידה?דנה30/09/2012
שלום,
אני בת 33 וסובלת מגירויים בנרתיק כל כמה חודשים זה חוזר ואני מקבלת שוב ושוב טיפול לנרתיק הרופאה אומרת זה חיידקים וזה שכיח עשיתי מס' פעמים תרבית והכל טוב.
לאחרונה שאני מקיימת יחסים על החבר שלי על הקונדום יש פתיתים לבנים אבקה לבנה יבשה ואני לא מרגישה כלום, בעת יחסי מין לפני כן הרגשתי. כרגע אנחנו לא מקיימים יחסים, אני לא רואה על התחתון את הפתיתים הלבנים רק בעת קיום יחסי מין על הקונדום. אני כרגע בחו"ל אז קניתי ללא מרשם טבלית אחת של 500 מ"ג וקרם זה מה שאפשר השם שלה:canesten נגד פטרייה
מה עליי לעשות? פעם ראשונה אני רואה את הפתיתים ולפני היו הפרשות בצבע צהוב מאט זוהר ולא הרבה מעט על התחתונית, האם מדובר בקנדידה כי אני במקביל סובלת מאנמיה כל חיי כל הרופאים אמרו שזה קשור למוצא שלי כי אני תמנייה, ורוב התמנים סובלים מאנמיה, והכולסטרול שלי 220 אין לי סוכרת, אך אני סובלת מחרדות. ומטופלת בציפרלקס 20 מ"ג
יש לי כל הזמן יציאות לא שילשול אך לא מרגישה מרוקנת, תמיד יש עוד.
נשירת שיער, יש לי בטן נפוחה מאז שאני מכירה את עצמי ואני רזה.
אני מריגשה שלחם לא עושה לי טוב ומוצרי חלב, ונאמר לי שאני רגישה ללקטוס ע"י בדיקת שעשיתי לאחרונה, מה אוכל לעשות לשים קץ לזה, אנא בבקשה עזרי לי
אין לי אפשרות ללכת לרופא פה למרות שיש לי ביטוח אך מצבי הכלכלי לא מאפשר אנ אהיה בארץ רק בינואר.
אשמח לתשובה נ.ב- לפני שטסתי גם היה לי גירויים וגירוד מחוץ לנרתיק וקיבלתי טיפול אנטי פטרתי נאמר לי שיש לי קצת קנדידה בנרתיק, וההרגשה עברה וחזרה שוב עכשו, חודשיים אחרי, אני חייבת לציין שאכלתי לאחרונה הרבה סוכריות גומי ומתוק ולחם ופיצות ובשר.
תודה על זמנך
אשמח לשמוע ממך.
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קנדידה? - תגובה
ד''ר אכי פרידמן03/10/2012נשמע כי אכן מדןבר בפטרת נרתיק. קיימות מספר בעיות פואיות נוספות שאינן דחופות אך כשאי לבררן בהמשך. אגב לתימנים יש לעיתים נטיה לספירה נמוכה של תאי דם לבנים ולא לאנמיה.
הנרות שקיבלת עשויים להועיל ייתכן שכדאי לבצע טיפולים ממושכים יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נקודת חן חשודה ילדה בת 7
פצעים ברגליים בעונת הקיץ והאם יש טיפול
מה צריך לעשות כדי למנוע נשירת שיער
נגע בקרקפת אצל הבן שלי
משחה לידיים לעור יבש ללא שמן
פצעים כתוצאה מגילוח ומה יש לעשות כדי להיפטר מהם
יש לי פצע לאחר הסרת שומה שמסרב להירפא
אבצסים חוזרים ונשנים באזור ליד האוזן
האם סביר בגיל חמש לחוות פיגמנטציה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
