קנדידה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קנדידה?
    דנה
    30/09/2012

    שלום,
    אני בת 33 וסובלת מגירויים בנרתיק כל כמה חודשים זה חוזר ואני מקבלת שוב ושוב טיפול לנרתיק הרופאה אומרת זה חיידקים וזה שכיח עשיתי מס' פעמים תרבית והכל טוב.
    לאחרונה שאני מקיימת יחסים על החבר שלי על הקונדום יש פתיתים לבנים אבקה לבנה יבשה ואני לא מרגישה כלום, בעת יחסי מין לפני כן הרגשתי. כרגע אנחנו לא מקיימים יחסים, אני לא רואה על התחתון את הפתיתים הלבנים רק בעת קיום יחסי מין על הקונדום. אני כרגע בחו"ל אז קניתי ללא מרשם טבלית אחת של 500 מ"ג וקרם זה מה שאפשר השם שלה:canesten נגד פטרייה
    מה עליי לעשות? פעם ראשונה אני רואה את הפתיתים ולפני היו הפרשות בצבע צהוב מאט זוהר ולא הרבה מעט על התחתונית, האם מדובר בקנדידה כי אני במקביל סובלת מאנמיה כל חיי כל הרופאים אמרו שזה קשור למוצא שלי כי אני תמנייה, ורוב התמנים סובלים מאנמיה, והכולסטרול שלי 220 אין לי סוכרת, אך אני סובלת מחרדות. ומטופלת בציפרלקס 20 מ"ג
    יש לי כל הזמן יציאות לא שילשול אך לא מרגישה מרוקנת, תמיד יש עוד.
    נשירת שיער, יש לי בטן נפוחה מאז שאני מכירה את עצמי ואני רזה.
    אני מריגשה שלחם לא עושה לי טוב ומוצרי חלב, ונאמר לי שאני רגישה ללקטוס ע"י בדיקת שעשיתי לאחרונה, מה אוכל לעשות לשים קץ לזה, אנא בבקשה עזרי לי
    אין לי אפשרות ללכת לרופא פה למרות שיש לי ביטוח אך מצבי הכלכלי לא מאפשר אנ אהיה בארץ רק בינואר.
    אשמח לתשובה נ.ב- לפני שטסתי גם היה לי גירויים וגירוד מחוץ לנרתיק וקיבלתי טיפול אנטי פטרתי נאמר לי שיש לי קצת קנדידה בנרתיק, וההרגשה עברה וחזרה שוב עכשו, חודשיים אחרי, אני חייבת לציין שאכלתי לאחרונה הרבה סוכריות גומי ומתוק ולחם ופיצות ובשר.
    תודה על זמנך
    אשמח לשמוע ממך.
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קנדידה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנדידה? - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    03/10/2012

    נשמע כי אכן מדןבר בפטרת נרתיק. קיימות מספר בעיות פואיות נוספות שאינן דחופות אך כשאי לבררן בהמשך. אגב לתימנים יש לעיתים נטיה לספירה נמוכה של תאי דם לבנים ולא לאנמיה.
    הנרות שקיבלת עשויים להועיל ייתכן שכדאי לבצע טיפולים ממושכים יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו