מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עור דק ומקומטברק23/10/2012
שלום. אני בחור צעיר בן 29.
לאחר שסבלתי מקשקשת ועור מתקלף בסנטר ובאזור שמעל השפה, פניתי לרופא עור, ואבחנתו הייתה כי אני סובל מסבוריאה. הרופא רשם לי 3 תרופות: טבעקוטן, אותה אמר לי למרוח בבוקר למשך שבוע, ביפונאזול, שאותה גם אמר לי למרוח בבוקר למשך 30 יום. בנוסף, הוא אמר שעלי למרוח בערב משחה שנקראת קלירקס שהיא בכלל נגד אקנה.
בכל אופן, במשך שלושה ימים מרחתי את המשחות וכעת הבחנתי שהעור בסנטר ומעל השפה נעשה דק ומקומט עם מראה מבריק מעט. אני די מודאג מזה שזה לא הפיך. האם העור שלי יחזור להיראות צעיר כפי שהוא היה לפני שלקחתי את המשחות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגרם לך נזק בלתי הפיך מסטירואידים
בני24/10/2012לתופעה קוראים אטרופיה של העור או אטרופיה סטירואידית
והיא נגרמת משימוש במשחות המכילות סטירואידים.
עקב המריחה, העור מאבד שכבה שלו כי הסטירואידים המיסו אותה
הנזק מסטירואידים לרוב בלתי הפיך.
נפלת קורבן לרופא עור כמו כל האוכלוסיה המורחת סטירואידים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעור דק ומקומט - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ31/10/2012שלום ברק,
התכשירים שקיבלת אינם מכילים סטרואיד (נגזרת של קורטיזון)
מאידך תכשיר הקלירקס מכיל רכיב מחמצן שעלול לגרום ליובש וכעין כוויה קלה של העור (דרגה 0-1) אם מורחים אותו בכמות העולה על המומלץ.
המלצתי: הפסק בינתיים את הטיפול בתכשירים ואם האודם והיובש לא חולפים תוך מס' ימים - פנה שנית לרופא העור שלך.
אם נדרש המשך טיפול בקלירקס - מומלץ (פעם ביום-לפני השינה) לפזר טיפה ממנו בנגיעות לעור הפנים ולהספיג בתנועה סיבובית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נקודת חן חשודה ילדה בת 7
פצעים ברגליים בעונת הקיץ והאם יש טיפול
מה צריך לעשות כדי למנוע נשירת שיער
נגע בקרקפת אצל הבן שלי
משחה לידיים לעור יבש ללא שמן
פצעים כתוצאה מגילוח ומה יש לעשות כדי להיפטר מהם
יש לי פצע לאחר הסרת שומה שמסרב להירפא
אבצסים חוזרים ונשנים באזור ליד האוזן
האם סביר בגיל חמש לחוות פיגמנטציה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
