קשקשים בלתי ניתנים לטיפול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשקשים בלתי ניתנים לטיפול
    יניב
    08/12/2012

    שלום,
    יש לי בעיה (לדעתי אחת) שיוצרת מספר סימפטומים שכולם הופיעו יחד לפני כמה שנים.

    נראה שהגוף שלי פשוט יבש כל הזמן.
    יש לי קשקשים שלא הצלחתי לטפל בהם, לא עם שמפו רגיל נגד קשקשים, לא עם שמפו רפואי וגם לא עם סטרואידים שנרשמו לי.

    יובש תמידי בפה, שמתבטא בריח לו נעים ועלי לצחצח שיניים ואת הלשון 5 פעמים ביום.

    עיניים יבשות באופן כמעט קבוע.

    גזים.

    זה משגע אותי, אני כבר לא יודע מה לנסות.

    השערה שלי - אחר טיפול של כחודשיים באנטיביוטיקה בבית חולים יתכן כי אוכלוסיית המיקרו-אורגניזמים בגוף שלי השתנתה? האם יש לי מה לעשות?
    אני לא בטוח שזה הפורום הנכון, אבל הסממן הכי ברור הוא הקשקשים שאני לא מצליח לטפל בהם, אז אולי פה המקום להתחיל.
    אשמח מאוד להכוונה,
    תודה ושבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשקשים בלתי ניתנים לטיפול - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    10/12/2012

    יובש של העיניים והפה עלול להצביע על מחלה סיסטמית.
    פנה לרופא המשפחה שלך בשאלת תסמונת Sjogren

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו