תמיד העור שלי היה בריא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תמיד העור שלי היה בריא
    שמחה
    03/01/2013

    תמיד העור שלי היה בריא. עדין, רך, מושלם.
    רק כשהייתי בת 9, פעם אחת היה לי בידיים פטרת עור.

    במאי 2012 התחיל גירוד באצבע בכף הרגל.

    הבעיה היתה, שבחורף הלכתי עם מגף שלא היה מספיק נוח, כי אין נעליים נוחות, רובן מאוד צרות, לא מרופדות.

    האצבע הרביעית בכף הרגל השמאלית שלי, היא קטנה ממה שהיא אמורה להיות, אז, זאת האצבע שבעיקר בגללה לא היה נוח במגף. אז היא גירדה לי, ואז עם הזמן הגרד הפך לפצע מפחיד, הפצע הפך כנראה לפטרת, הפטרת הפכה לאקזמה.
    עשיתי אמבטיות לכפות רגליים, כפי שהרופא המליץ, מרחתי קרמים, שתיתי תרופות שהרופא רשם.
    העור החלים מהאקזמה, כנראה שהעור לא החלים מהפטרת עור.
    כבר עבר המון זמן. אני כבר לא יודעת מה לעשות!
    הלכתי לרופא כי העור לא בריא לגמרי, יש גירוד, העור לבן, יבש, חזק, עבה, ציפורן אחת צהובה.
    הוא אמר בהתחלה אין מה לעשות, זה מחלים לבד.
    אחרי שנייה רשם לי לק לציפורן נגד פטרת, לעור הוא רשם וסילין שמכינים יומיים.
    זה לא עוזר. אני בטוחה שקיים פתרון לבעיית העור, לבעיית הציפורן.
    אני מאוד אשמח אם תתנו לי פתרון.
    תודה מראש, שמחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תמיד העור שלי היה בריא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמיד העור שלי היה בריא - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    07/01/2013

    שלום שמחה,
    ליעוץ מוסמך לבעייתך נדרשת בדיקה קלינית.
    המלצתי: פני שנית לרופא העור שלך או לרופא עור אחר לחוות דעת נוספת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו