מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גוש מתחת לעור הפניםמטייל04/03/2013
שלום,
אני מטייל ואחזור הביתה בעוד חודשיים. באמצע חודש אוקטובר צמח לי גוש שנמצא מתחת לעור הפנים, ככל שעובר הזמן הוא נהיה בולט יותר החוצה, וכרגע צבעו אדום ממש כמו פצע, שינוי הצבע זה משהו חדש של השבועיים האחרונים. אני מודה לכך שזוהי בעיה שחייבת להיות מטופלת ולהיבדק. השאלה שלי האם אני יכול לחכות עד שאחזור הביתה? או שיש סיכוי שהבעיה אינה סובלת דיחוי ואני צריך לחזור עכשיו הביתה כדי לטפל בזה? אני נמצא במדינות לא כל כך מפותחות, כרגע אני בניקרגוואה. האם שווה לי לנסות ללכת פה לרופא עור? אם כן, האם אני באמת יכול לסמוך על הדיעה שלו? יש דרכים מסויימות בהן אני יכול לא להחמיר את הבעיה כמו תזונה, חשיפה מועטת לשמש, מקדם הגנה גבוה?
הרבה תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גושים תת עורריים
יוכי20/08/2013שלום רב,
אני בת 60, ללא מחלות רקע.
אני סובלת מכאבי ראש כרוניים קבועים רבים לאחר שסבלתי מהתקפי מיגרנה קשים מגיל 14 עד לפני שלוש שנים.
יש לי כולסטרול מאוד גבוה 5 שנים ולמרות כל ההשקעה לסלק את הכולסטרול, הדבר לא צלח.
מעבר לכל אלה, אני בריאה, רזה, שומרת בריאות, ספורט, מזון מאוד בריא וללא בשר. מכורה לנס קפה בלבד.
לפני חודשיים לערך גיליתי שני גושים מוגדלים בשתי הידיים היכן שולקחים דם.
בשבוע הבא אני אמורה לבצע אולטרסאונד לצורך אבחון.
לפני שלושה ימים, התרבו הגושים וגיליתי עוד 7 בשתי הרגליים ובשתי הידיים [מפוזרים].
הגושים כמו גולות ואינם כואבים בכלל.
האם ניתן לקבל מידע מדוע הופיעו ומה מקורם? האם יש סיבה להופעתם ומדוע הופיע במפתיע?
האם יש סיבה לדאגה?
ב-2006 הוסר גוש בגודל כדור היכן שלוקחים דם. הגוש הוסר בניתוח ולא נמצא דבר מחשיד. מאז היה לי שקט.
אשמח מאוד לקבל תגובה.
המון תודה,
יוכי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגושים תת עורריים - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר29/08/2013מה הוא סוג הנגעים ניתן לאבחן לאחר בדיקה גופנית יסודית אצל רופא מומחה ברפואת עור- לא על פי תאור בלבד. לעיתים יש צורך מבדיקות נוספות - לרוב ביופסיה מרקמת הנגע. פני בהקדם לברור , אבחון וטיפול.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נקודת חן חשודה ילדה בת 7
פצעים ברגליים בעונת הקיץ והאם יש טיפול
מה צריך לעשות כדי למנוע נשירת שיער
נגע בקרקפת אצל הבן שלי
משחה לידיים לעור יבש ללא שמן
פצעים כתוצאה מגילוח ומה יש לעשות כדי להיפטר מהם
יש לי פצע לאחר הסרת שומה שמסרב להירפא
אבצסים חוזרים ונשנים באזור ליד האוזן
האם סביר בגיל חמש לחוות פיגמנטציה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
