ראש של פצע ואודם בירך הפנימית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ראש של פצע ואודם בירך הפנימית
    אור
    21/04/2013

    לפני כחצי שנה הבחנתי במעין בלוטה אדומה קטנטנה, קצת עסיסית למגע בפנים הירך. החלטתי לא לגעת ודחיתי את האבחנה אצל רופא במחשבה שזה יעבור מאליו. לאחר זמן מה כשראיתי שלא נעלמת חשדתי אולי זו שערה כלואה והתעסקתי עם הבלוטה מעט- מה שכמובן התברר כטעות. כחודש לאחר מכן הבלוטה פיתחה ראש והחלה גם לגרד. גירוד עדין מצידי, יצר לאחר יום אודם שהתפשט בקו מקביל, מעלה ומטה מהראש (ולא במעגל סביבו) כמו כן ישנה נפיחות,קשיות ומעט כאב כאם מדובר בזיהום שהתפשט. שתי שאלות: אחת-כמה עלי לדאוג? שתיים-קבעתי תור לרופא משפחה ליום חמישי האם להמתין עד יום חמישי הקרוב, או ללכת לרפואת חירום או לקבוע ישירות לרופא עור בשבוע הבא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראש של פצע ואודם בירך הפנימית - תגובה

    ד''ר מריאנה זמיר
    24/04/2013

    פנה במידי לרופא, רוב הסיכויים שמתפתח תהליך זיהומי ויש לקבל טיפול אנטיביוטי דרך הפה בהקדם. לא להמתין, אלא לגשת לרופא בדחיפות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו