הרפס שפתיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרפס שפתיים
    אבי
    11/05/2013

    שלום רב.
    לפחות פעם או פעמיים בשנה יוצא לי הרפס על השפתיים,דבר שידוע כלא נעים בכלל.
    עקב איבוד חוש הטעם והריח בעקבות שפעת,המליץ לי רופא א.א.ג לקבל זריקה אחת של סטרואידים(דיפרוספן)ובמקביל להשתמש במשך 3 חודשים בתרסיס לאף בשם סטרונאז שגם מכיל סטרואידים.
    קראתי בתופעות הלוואי של התרופות הנ"ל כי לא כדאי לקחת תרופות אלה למי שסבל או סובל מהרפס בעיניים ובמקביל התרופות ידועות כמחלישות את המערכת החיסונית ומומלץ גם למי שלוקח את התרופות הנ"ל להתרחק מחולים עם אבעבועות רוח ושחפת.
    שאלתי היא,אם אקח תרופות אלא,האם יגדל הסיכוי להופעת ההרפס על השפתיים בתדירות יותר גדולה מאשר יש לי היום או שאין קשר??? האם אזהרה זאת מיועדת למי שסובל רק בהרפס בעיניים?
    תודה
    אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרפס שפתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרפס שפתיים - תגובה

    ד''ר מריאנה זמיר
    12/05/2013

    טיפול בסטרואידים סיסטמיים אכן מעלה את הסיכוי להתפרצות מחודשת של הרפס סימפלקס. במקרה זה מומלץ על טיפול מניעתי בתרופה אנטיויראלית ( אציקלוויר בד״כ) בטרם נטילת הטיפול הסטרואידלי. פנה לרופא המטפל לקבלת מרשם והסבר לגבי אופן הטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו