כמה שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמה שאלות
    בחור
    29/08/2013

    שלום, אני בחור רווק בן 27
    יש לי ויטיליגו על הפין, זה החל בשנה האחרונה. פניתי לרופא עור לפני כחצי שנה ומאז אני משתמש במשחת תקרולימוס פעמיים ביום. זאת הקופסא השניה שאני קונה בהמלצת הרופא. אני לא שם לב להחמרה, אולי שיפור מועט (לדעתי).
    אני נוסע כעת לחופש כשבוע, ורציתי לשאול האם יש אפשרות להפסיק להשתמש בזה או להוריד את תדירות השימוש לפעם ביום בתקופה הזו ואחרי שאני חוזר לארץ להמשיך להשתמש כרגיל, או שיש חשש שבשבוע הזה הויטיליגו יחמיר? הסיבה שאני מעוניין להפסיק היא שבשל השימוש במשחה האזור נהיה רגיש ואדמומי ומפריע בקיום יחסי המין.
    שאלה נוספת היא מתי אני אמור להתחיל לראות תוצאות שיפור ורה-פגמנטציה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטיליגו לא הפיך חבל על הזמן שלך

    רון
    29/08/2013

    המשחה שקבלתי לא תחזיר את הפיגמנט
    ואתה תבריא כי זה לא יקרה .
    למה זה לא יקרה ?
    כי ויטיליגו מחלה בלתי הפיכה ואני מדבר כמי שסובל ממנה
    כבר 32 שנים ואת המשחה שקבלתי כבר לפני 8 שנים זרקתי לפח.
    אם אתה סובל ממנה עדיף שלא תמרח.

    רון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטיליגו לא הפיך חבל על הזמן שלך - תגובה

    ד''ר מריאנה זמיר
    29/08/2013

    הטענה שויטיליגו תופעה בלתי הפיכה איננה נכונה בעליל - רה-פיגמנטציה ( הופעה מחודשת של הפיגמנט, במיוחד סביב זקיקי שיער) הינו פנומן ידוע שקורה גם תחת טיפול - מקומי או פוטוטרפיה, ואפילו באופן ספונטני לחלוטין!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכל זמני וחבל על הזמן

    רון
    29/08/2013

    את כרופה ומקבילייך נוהגים לפאר הישגים טיפטליים שאין לכם בכלל.
    אם עושים פוטותרפיה או הקרנות UVA עם כדורים של אוקסורלן אולטרא
    אז כן מקבלים פיגמנט אחרי כמות עצומה של הקרנות וסבל ומאמץ בל יתואר
    ושלא נדבר על תופעות לוואי.

    אבל...אבל....כל מה שהןושג בדם ויזע והקרבה הוא זמני עד שלושה חודשים מקסימום
    זה מחזירק מעמד ולאחר מכן הויטיליגו חוזר ב100% - אין ויכוח בכלל.

    הכל זמני שום טיפול לא מרפא ויטיליגו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שאלות - תגובה

    ד''ר מריאנה זמיר
    29/08/2013

    בהחלט אפשרי למרוח את התכשיר בתדירות של פעם ביום בלד. התגובה הצפויה לטיפול אינה מידית, פרק הזמן עד להשגת שיפור מרבי שונה בין פציינט לפציינט והינו אינדיבידואלי מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטיליגו מסכימה עם רון הכל זמני

    מירי
    30/08/2013

    יש לי ויטיליגו בפנים ובעיקר בסנטר ושילמתי הון תועפות לדר יורם הרט
    על טיפול בלייזר לפנים.
    ובאמת כמו שרון רשם פה התוצאה היתה זמנית לגמרי.
    אחרי חודשיים מהפסקת הטיפול רוב הכתמים הלבנים שכוסו חזרו להיות לבנים
    כלומר הויטיליגו אחרי 3 חודשים הכל חזר לקדמותו והלכו להם 23.000 שקל סתם.
    לא ממליצה לכם לנסות את הטיפול בלייזר כי רק הפנים מגיבים לטיפול וכמובן שהתגובה היא זמנית לחודשים בודדים .
    לא שווה את ההשקעה האדירה שמרוקנת את הכיס.
    אין שום טיפול לויטיליגו וגם לא יהיה מתוך מה שאני מבינה על המחלה
    שזה פגם גנטי שלא ניתן לתיקון באופן תרופתי.

    חבל שהרופאה פה מפזרת מילים ומעוררת ציפיות מבלי שהיא יודעת מה המשמעות האמיתית של זה.

    אגב, ניסיתי גם את המשחה פרוטופיק משך שנה עם תוצאות דיי רדודות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו