גרד נוראי באיבר המין ופי הטבעת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גרד נוראי באיבר המין ופי הטבעת
    ליאת
    21/01/2014

    שלום,
    בת 29, מזה כשנה אני סובלת מגרד נוראי באיבר המין.
    מרחתי אגיסטן ונרגע, חזר. פרוביוטיקה ונרגע, חזר.
    מזה כחודש הגרד החריף ברמה מטורפת, גירודים אינסופיים, בעיקר בלילה, עד זוב דם ויצירת פצעים וכדורים בעור השפתיים ובפי הטבעת.

    אני מציינת שאני סובלת מאטופיק דרמטיטיס מגיל חצי שנה ועדיין.

    רופא הנשים נתן לי NERIDERM 0.1% בקרם, ואמר לי למרוח פעמיים ביום על כל האיזור כולו.
    כרגע שמתי פעם ראשונה, אבל זה מפחיד אותי.

    אני רווית ולמודת ניסיון עם משחות וקרמים סטרואידיים מילדותי ונערותי, תרופות קסם שמרפאות את הגוף ברגע, וברגע שהכל חוזר, הוא חוזר קשה יותר ובפראיות איומה.

    מחוסר ברירה ופשוט כי כבר אין לי לילה ואין לי יום עם הגרד הזה, פשוט נהרסתי מזה, אני עייפה ומותשת, אני מתחילה את הטיפול בנרידרם, אבל פוחדת מאוד.

    אשמח ואודה מאוד לעצה.

    אגב, בת משפחה (בת 50) סיפרה לי שהיא סבלה באופן דומה ואיום מספר שנים ועברה מרופא לרופא, עד שרופאת עור פשוט נתנה לה פרוטופיק פעמיים ביום למשך שבועיים והכל חלף כלא היה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין לרופא עור כלום למחלות עור

    דן
    21/01/2014

    אם תשימי סטרואידים בפי הטבעת את פשוט תאבדי אותה
    זה לא שאלה של גרד או אי גרד זה יהיה אסון
    וטוב שיש לך אינטואיציה.
    גם הרופא פה לא יכול לעזור .
    אם את מאמינה בפרוטופיק שירפא אותך על סמך סיפור מעשיות אז תאמיני.
    הבעיה שלך קשורה באופן כזה או אחר לאטופיק דרמטיטיס.
    מילה אחרונה אל תשימי שום סטירואידים
    מה במקום ?
    אין לרופא עור כלום למחלות עור.
    אין מחלת עור אחת שרופא עור ירפא אותה ולא יגרום נזק לחולה ( במקום לרפא )
    עד שתגלי את זה כבר יהיה מאוחר.

    אני למוד נסיון ומשם אני זועק נגד הסטרואידים.
    תקראי כמה שורות למטה על המסכן שמרח על איבר המין שלו
    הוא כבר איבד את הזיין שלו והוא חושב שכאן בפורום ירפאו אותו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי ד"ר, אפשר תשובה?

    ליאת
    02/02/2014

    בינתיים השתמשתי בנרידרם כשבוע, הגרד נעלם וברגע שהפסקתי חזר בכל כוחו.
    התחלתי למרוח פרוטופיק (כפי שאמרתי, על דעת עצמי ומניסיון מאוד חיובי של דודתי) פעמיים ביום ומרגיש לי חיובי.
    האם בעייתי או מסוכן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרד נוראי באיבר המין ופי הטבעת - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    08/02/2014

    מה האבחנה? במה מטפלים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו