מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גרד נוראי באיבר המין ופי הטבעתליאת21/01/2014
שלום,
בת 29, מזה כשנה אני סובלת מגרד נוראי באיבר המין.
מרחתי אגיסטן ונרגע, חזר. פרוביוטיקה ונרגע, חזר.
מזה כחודש הגרד החריף ברמה מטורפת, גירודים אינסופיים, בעיקר בלילה, עד זוב דם ויצירת פצעים וכדורים בעור השפתיים ובפי הטבעת.
אני מציינת שאני סובלת מאטופיק דרמטיטיס מגיל חצי שנה ועדיין.
רופא הנשים נתן לי NERIDERM 0.1% בקרם, ואמר לי למרוח פעמיים ביום על כל האיזור כולו.
כרגע שמתי פעם ראשונה, אבל זה מפחיד אותי.
אני רווית ולמודת ניסיון עם משחות וקרמים סטרואידיים מילדותי ונערותי, תרופות קסם שמרפאות את הגוף ברגע, וברגע שהכל חוזר, הוא חוזר קשה יותר ובפראיות איומה.
מחוסר ברירה ופשוט כי כבר אין לי לילה ואין לי יום עם הגרד הזה, פשוט נהרסתי מזה, אני עייפה ומותשת, אני מתחילה את הטיפול בנרידרם, אבל פוחדת מאוד.
אשמח ואודה מאוד לעצה.
אגב, בת משפחה (בת 50) סיפרה לי שהיא סבלה באופן דומה ואיום מספר שנים ועברה מרופא לרופא, עד שרופאת עור פשוט נתנה לה פרוטופיק פעמיים ביום למשך שבועיים והכל חלף כלא היה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין לרופא עור כלום למחלות עור
דן21/01/2014אם תשימי סטרואידים בפי הטבעת את פשוט תאבדי אותה
זה לא שאלה של גרד או אי גרד זה יהיה אסון
וטוב שיש לך אינטואיציה.
גם הרופא פה לא יכול לעזור .
אם את מאמינה בפרוטופיק שירפא אותך על סמך סיפור מעשיות אז תאמיני.
הבעיה שלך קשורה באופן כזה או אחר לאטופיק דרמטיטיס.
מילה אחרונה אל תשימי שום סטירואידים
מה במקום ?
אין לרופא עור כלום למחלות עור.
אין מחלת עור אחת שרופא עור ירפא אותה ולא יגרום נזק לחולה ( במקום לרפא )
עד שתגלי את זה כבר יהיה מאוחר.
אני למוד נסיון ומשם אני זועק נגד הסטרואידים.
תקראי כמה שורות למטה על המסכן שמרח על איבר המין שלו
הוא כבר איבד את הזיין שלו והוא חושב שכאן בפורום ירפאו אותו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי ד"ר, אפשר תשובה?
ליאת02/02/2014בינתיים השתמשתי בנרידרם כשבוע, הגרד נעלם וברגע שהפסקתי חזר בכל כוחו.
התחלתי למרוח פרוטופיק (כפי שאמרתי, על דעת עצמי ומניסיון מאוד חיובי של דודתי) פעמיים ביום ומרגיש לי חיובי.
האם בעייתי או מסוכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרד נוראי באיבר המין ופי הטבעת - תגובה
ד''ר אכי פרידמן08/02/2014מה האבחנה? במה מטפלים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נקודת חן חשודה ילדה בת 7
פצעים ברגליים בעונת הקיץ והאם יש טיפול
מה צריך לעשות כדי למנוע נשירת שיער
נגע בקרקפת אצל הבן שלי
משחה לידיים לעור יבש ללא שמן
פצעים כתוצאה מגילוח ומה יש לעשות כדי להיפטר מהם
יש לי פצע לאחר הסרת שומה שמסרב להירפא
אבצסים חוזרים ונשנים באזור ליד האוזן
האם סביר בגיל חמש לחוות פיגמנטציה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
