בת 5

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 5
    ליאור
    28/08/2014

    שלום לאחר ביקור אצל רופא עור הובחן :
    "פריחה פיגמנטרית עם צורות משונות
    בגב יד ימין 1 סנ
    בירך ימין
    במחשוף
    היה אדום עם שלפוחיות בהתחלה
    לדעתי קשור למגע עם צמח (הכי שכיח תאנים או מנגו")

    דיון ותוכנית : קרם הגנה כל 3-4 שעות להגנה מפני השמש.

    אני לא מצליחה להבין למה אין הבחנה סופית ? איך אפשר לדעת למה הילדה רגישה?
    זה נורא מתסכל שאין שום דבר למריחה ואי אפשר להאץ את קצב ההתגדלות חזרה של העור. יש לה כתמים במקומות שונים בגוף , בפרק היד זה נראה ממש לא טוב לדעתי .. היום היא גירדה וממש רואים עור חשוף. מרחתי לה קצת יוד ומשחת עינים 3% וחבשתי קצת כי זה שורף לה והמקום בעייתי מאוד..
    מה עושים ? איך ייתכן שאין פתרון?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לכל מחלות העור אין תרופות לריפוי

    דנה
    02/09/2014

    איך יתכן שאין פתרון את שואלת ?
    זו שאלה נאיבית.
    לרופא עור אין תרופות לריפוי מחלות עור ויש עשרות ומאות כאלה.
    אין פתרון לשום אקזמה, לא לסבוריאה, לא לדלקות עור , לא ליבלות , לא לפסוריאזיס , לא לפריחות אלרגיות....ועוד ועוד לא בא לי להמשיך לפרט.

    אז לבעיה לא שגרתית כמו שלך את מצפה לפתרון.

    יש פריירים שחושבים שפנייה לרופא פרטי תביא להם תרופה שהרופא בקופת חולים לא סיפק להם.
    הם שוכחים שהרופא הפרטי עובד בבקרים בקופת חולים בעצמו.
    חבל על הכסף ובעיקר על הציפיות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו