אורטיקריה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אורטיקריה
    ריקי
    22/06/2015

    היי לכם, בשנה האחרונה אובחנה אצלי אורטיקריה, הייתי אצל מיטב הרופאים / מומחים, שילמתי ערימות של כספים, וניכר שלא מוצאים את המקור לפריחה... היא יוצאת בזמן חולי פיזי/ חולשה פיזית, סטרס נפשי, וכל מצב מנטלי או פיזי שמוציא את הגוף מאיזון..
    אתמול בלילה סבלתי מחום- לא היסטרי- 38.9, וברגע שהחום החל לרדת, פרחתי כולי באופן ממש ממש קיצוני
    ואז היא עוברת מעצמה, זא- עד שאני מגיעה אפילו לרופא, אין לי זכר לפריחה, מלבד תמונות על הפון. אני ממש ממש מיואשת, ייתכן שכך ייראו החיים שלי ??? יש משהו שאוכל לעשות??
    חשוב לי לציין, נערכו בדיקות אלרגיה, מעקב תזונתי, לא נמצא גורם ספציפי חיצוני שגורם לפריחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אורטיקריה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורטיקריה

    שירה
    22/06/2015

    אל תצפי שרפואה קונבציונלית תרפא אורטיקריה חבל על הזמן שלך ועל הציפיות שלך ועל הכספים שלך לרופאים פרטיים שתשלמי להם כדי לקבל מהם סטרואידים
    שבחינם אל תסכימי לקחת אותם.
    אל תסכימי גם לקחת שתי סוגי זריקות .

    זריקת סטרואידים - תרגום לך החמרה קשה.
    זריקת זולייר - תגרום לך חולשות נוראיות ואחרי תפסיקי אותה ההחמרה תהיה קשה.

    הטיפול היחיד שמרפא אורטיקריה זה את צריכה לחפש בגוגל תחפשי :
    >>> רמי מור מחלות עור.
    זה הטיפול היחיד בעולם שיציל אותך מהצרה הזו.

    אחת שהחלימה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו