סטרואידים פיטריאזיס רוזאה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סטרואידים פיטריאזיס רוזאה
    מירב
    29/06/2015

    קבלתי סטרואידים ( כדורים ) למשך חמישה ימים לאחר אבחנה של פיטריאזיס רוזאה.
    סיימתי אותם והיה נדמה שהמצב בסדר.
    אבל כמה ימים אחר כך החלה התפרצות נוראית וקשה פי 10 ( בלי הגזמה )
    רוצים לאשפז אותי בגלל המצב שכל הגוף מלא פריחה והגוף חם ( לוהט )
    הרופא במר"מ אמר לי כי מוזר בעניו שנתנו לי בכלל סטרואידים .
    ברצוני לשאול האם זו לא היתה טעות לתת סטרואידים בכלל מלכתחילה ?
    מוסיפה, עשיתי פוטותרפיה לפני כן באסותא אבל קבלתי פיגמנטציה חומה שהפכה
    אותי כמו זיקית ולכן זה הופסק מייד.
    אודה להתייחסות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את פציינטית נאיבית

    מוטי
    30/06/2015

    אם היית מחפשת בגוגל לא היית מגיעה למצב שאת הגעת שיש לך נזקים מתרופה לכאורה שהיתה אמורה לרפא אותך אבל רק הזיקה לך וברישיון .

    הפתרון לבעיה שלך קיים ובכלל לא אצל רופא עור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו