דקטקורט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דקטקורט
    אנה
    03/08/2015

    שלום, אני שבוע 5+6.
    לפני שגיליתי שאני בהריון, הופיעו לי על הגוף עקיצות שגדלו שהרופא טען שיש ל אליהן תגובה אלרגית ובערך חודש שתיתי כדורים נגד אלרגיה ושמתי משחה. לאחר חודש שזה לא עבר לחלוטין חזרתי אליו (בנוסף הופיע לי פטריה בעור בגלל החתול שבבית) והוא רשם לי את דקטקורט עבור שני הדברים.
    אז עוד לא ידעתי אם אני בהריון או לא וביקשתי משחה שבטוחה לשימוש בהריון.

    קראתי את ההוראות ורשום שם שיש להיוועץ ברופא בזמן הריון והנקה. התור שלי אליו לא קרוב ואני לא יודעת אם להמשיך למרוח את המשחה.
    הפטריה יחסית עוברת אבל העקיצות מסרבות להיעלם.
    האם המשחה בטוחה לשימוש?
    האם יש משחה יעילה אחרת שמותרת בהריון ויכולה להיות יעילה במצב שלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דקטקורט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש כאן בעיה שהוסתרה ממך כנראה

    רונית
    03/08/2015

    פטריה מבעלי חיים ( חתול ) היא סיפור כבד שברוב המקרים מחייב בכלל
    טיפול בכדורים נגד פטריות שאלו בפני עצמם מסוכנים לבני אדם רגיל ואסורים לנשים הרות.

    אז מה שקרה פה בעצם זה הדבר הבא.

    את קבלת משחה המכילה שני מרכיבים ,
    1 . חומר נגד פטריות
    2. קורטיזון ( סטרואיד )

    ככל הנראה שהסטרואיד יוצר מראית עין של הטבה ומייד אחרי הפסקתו הפטרייה
    תופיע שוב ואתבכלל לא מודעת לכך.
    את בבעיה רצינית ביותר עקב ההריון והופעת פטריה מבעלי חיים.

    החתול שבבית היה צריך מזמן לעוף כי הוא עדיין חולה מן הסתם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו